مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین:

برنامه محوری رویکرد فعالیت کانون های مساجد باشد

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۱:۱۶
کد خبر: ۲۷۹۱۹۶
برنامه محوری رویکرد فعالیت کانون های مساجد باشد
حجت الاسلام و المسلمین رمضانی حرکت بر اساس برنامه را رویکرد سال 94 کانون های مساجد عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ حجت الاسلام علی رمضانی در نشست کارکنان دبیرخانه کانون های مساجد استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: سه نگاه در دبیرخانه کانون های مساجد در حال توسعه است، یک نگاه برنامه محوری است که هر ساله برنامه هایی بین مجموعه دبیرخانه و کانون ها پیش بینی و اجرایی می شود.

وی ادامه داد: برنامه دیگر به صورت استانی است که توسط دبیرخانه کانون های مساجد تدوین می شود و این برنامه ها مورد حمایت استان و ستاد عالی است و برنامه های دیگری نیز از سوی ستاد عالی کانون های مساجد کشور ابلاغ می شود که در راستای سیاست های ستاد عالی است که همه این برنامه ها در چارچوب مسجد و توسعه امور مسجد است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به فعالیت های بخش آموزش و پژوهش اضافه کرد: برگزاری جلسات تفسیر کوتاه، تقویت نشست های قرآنی، همایش تکریم از خادمان قرآنی، اجرای طرح 1449، اجرای طرح نهج البلاغه، برگزاری دوره اندیشه های آسمانی و برگزاری دوره آموزشی مقدماتی نویسندگی برای طلاب جوان از جمله برنامه های این حوزه است.

وی عنوان کرد: در حوزه پژوهش در بیش از 30 کانون هسته پژوهشی تشکیل شده و بحث پژوهش را دنبال می کنند که درصدد تقویت فعالیت این کانون ها هستیم و در سال جاری نیز فراخوان پژوهش 19 مهر را خواهیم داشت و همچنین حمایت از پایان نامه ها با عنوان مسجد طراز اسلامی در دستور کار ما قرار دارد.

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: ابتکاری که در سال جاری صورت گرفته است، تصحیح قرائت حمد و سوره قرآنی نوجوانان در مساجد است.

وی اعلام کرد: 80 کانون فرهنگی هنری در استان دارای واحد خواهران هستند که درصدد هستیم شورای مشورتی را با حضور سازمان هایی که در امر واحد خواهران دخالت دارند را داشته و برگزاری گردهمایی رابطان در ماه و جلساتی در این راستا داشته باشیم.

کانون-مساجد1

 

 

               

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز