شهردار قزوین:

با وجود ناملایمات اقتصادی، پروژه های مهمی در قزوین اجرایی شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۷:۰۷
کد خبر: ۲۸۱۵۸۳
با وجود ناملایمات اقتصادی، پروژه های مهمی در قزوین اجرایی شد
به مناسبت هفته شوراها، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین با آیت ا... باریک بین نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ آیت اله باریک بین نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در  این نشست ضمن تبریک هفته شوراها اظهار امیدواری کرد: اعضای شورا با سرلوحه قرار دادن تقوی زمینه اعتلا و توفیقات روز افزون را برای شهر قزوین فراهم کنند.

 عباس ظاهری رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به تقارن روز شوراها با ماه رجب و ولادت  امام محمد تقی (ع) اظهار امیدواری کرد: اعضای شوراها باید با  تأسی از راه  و سیره ائمه معصومین در راه تحقق خواسته ها و حقوق مردم به ایده های شان شکل اجرایی بدهند.

ظاهری ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین همواره با پیش رو قرار دادن اتحاد و همدلی سعی در سیاست گذاری مطلوب برای خدمت به مردم که  از مهم ترین وظیفه شوراها است، بوده اند و  بر پایه مشورت به عنوان رکن اصلی شوراها برای رشد و توسعه متوازن شهر تلاش کرده اند.

این مقام مسئول با بیان این مطلب که جایگاه علم در دین مبین اسلام و در قرآن کریم بسیار مورد تأکید است اظهار داشت: افرادی هم که عالم به علوم باشند دارای جایگاه ارزشمند و والایی هستند که آیت اله باریک بین نیز عالمی هستند که علم خود را در راه جامعه و برای مردم صرف کردند.

وی از آیت اله باریک به عنوان پیشتاز مبارزه با نظام طاغوتی شاهنشاهی یادو تصریح کرد: ایشان قبل و بعد از انقلاب از طلایه داران و مدافعان این نظام مقدس بوده اند و سالیان متمادی را صرف خدمت صادقانه به این نظام کردند.

ظاهری افزود: آیت ا... باریک بین همیشه با رهنمودهای ارزنده و حمایت های معنوی خود، مجموعه مدیریت شهری را در تحقق  و به سرانجام رساندن اهداف شهری و اعتلای شهر قزوین  یاری رسانده اند.

در ادامه این نشست مسعود نصرتی شهردار قزوین با تقدیر و قدردانی از زحمات آیت ا... باریک بین در طول خدمتگزاریشان از مجموعه مدیریت شهری، اظهار داشت: پدر معنوی استان همیشه با رهنمودهای و حمایت های خود مایه دلگرمی و پشتوانه مجموعه مدیریت شهری برای توسعه همه جانبه شهر بوده اند.

نصرتی در تشریح عملکرد و تلاش های شورا و شهرداری برای توسعه شهر در شرایط  و تنگناهای اقتصادی تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری در سال  93 با وجود ناملایمات اقتصادی حاکم بر کشور  با پیش رو قرار دادن اتحاد و همدلی پروژه های متعددی را در سطح شهر با موفقیت به سرانجام رساندند تا پویایی  و بالندگی در شهر، روحیه امید را در شهروندان زنده نگه دارد.

شهردار قزوین با اشاره به جذب سرمایه گذار برای اجری پروژه های شهری تصریح کرد: شهرداری قزوین با جذب سرمایه گذار و استفاده از توان بخش خصوصی سعی در توسعه و آبادانی شهر که یکی از حقوق مسلم شهروندان است کرده است.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن باریک بین امام جمعه موقت قزوین نیز با گرامیداشت و تبریک هفته شوراها اظهار امیدواری کرد: تلاش و سیاست گذاری های اعضای شورا در جهت توسعه ترسیم شده برای شهر قزوین و در جهت تسهیل در امور زندگی و کار شهروندان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین باریک بین با اشاره به مصائب شغل شورایی تصریح کرد: خدمت صادقانه و تلاش برای سیاست گذاری به نحو مطلوب برای شهر  و شهروندان می تواند شیرینی این خدمتگذاری را ماندگار نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما