استاندار از ۳ واحد صنعتی در حال احداث در تاکستان بازدید کرد

۱۳۹۴/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۹:۴۴
کد خبر: ۲۸۶۷۵۳
استاندار از ۳ واحد صنعتی در حال احداث در تاکستان بازدید کرد
استاندار به همراه جمعی از مدیران از 3 واحد صنعتی در حال احداث در شهرستان تاکستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مرتضی روزبه در سفر یک روزه به شهرستان تاکستان از 3 واحد صنعتی در حال احداث شامل شرکت صنعتی شوفاژ کار، شرکت نفیس شیشه و شرکت پاپا پلاستیک پلیمر بازدید کرد.

شرکت صنعتی شوفاژ کار تولدکننده چدن های حرارتی و پکیج چدنی است که با سرمایه ای بالغ بر 600 میلیارد ریال در حال اجرا می باشد و هم اکنون دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است که با بهره برداری از این طرح 200 اشتغال جدید ایجاد خواهد شد.

شرکت نفیس شیشه تولید کننده انواع شیشه های دارویی و دلستر می باشد که با ظرفیت 140 هزار تن در سال پیش بینی شده  و حجم سرمایه گذاری این  پروژه بالغ بر 170 میلیارد تومان می باشد که به بهره برداری آن 500 اشتغال جدید ایجاد خواهد شد و تا کنون 80 درصد از کل طرح اجرایی شده و در نیمه دوم سال 94 به بهره برداری خواهد رسید.

سومین واحد تولیدی در حال احداث که مورد بازدید استاندار و هیات همراه قرار گرفت شرکت پاپا پلاستیک پلیمر بود که تولید کننده انواع فیلم های پلیمری و چاپ می باشد که سرمایه گذاری طرح بالغ بر 100 میلیارد تومان می باشد و زمینه اشتغال 66 نفر را فراهم خواهد کرد. این شرکت درحال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار در این بازدیدها بر رفع مسائل و مشکلات این واحدها با هدف تسریع در روند بهره برداری تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز