معاون اتکایی و بین الملل بیمه ایران:

بیمه اتکایی با تشکیل کنسرسیوم های مشترک اثرات تحریم را مدیریت کرد

۱۳۹۴/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۴:۵۸
کد خبر: ۲۸۹۶۶۴
بیمه اتکایی با تشکیل کنسرسیوم های مشترک اثرات تحریم را مدیریت کرد
بهمن لامعی در بازدید از خبرگزاری برنا: صنعت بیمه کشور با راهبری بیمه ایران توانست مشکلات ناشی از جریان تحریم را در داخل کشور مدیریت کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ صبح امروز بهمن لامعی معاون امور اتکایی و بین الملل بیمه ایران در دفتر خبرگزاری برنا در قزوین حضور پیدا کرد و از قسمت های مختلف خبرگزاری برنا دیدار کرد.

لامعی در تحریریه برنا در مورد جایگاه معاونت اتکایی و بین الملل بیمه ایران گفت: این معاونت پوشش از طرح های بزرگ از جمله حوزه نفت،گاز، پتروشیمی، نیروگاه ها و صنایع بزرگ در داخل و خارج از کشور را برعهده دارد. همچنین طرح های عمرانی و مهندسی که در داخل یا خارج از کشور بیمه آن را شرکت های بیمه ای اجرا می کنند برای حفاظت از بیمه نامه های شرکت های مجری که مازاد برسرمایه شرکت است و میزان خطر بالا و خسارت احتمالی سنگینی که دارد بیمه اتکایی ریسک پرداخت خسارت را در بین شرکت های بیمه ای تقسیم می کند.

ffffff

لامعی ادامه داد: بیمه اتکایی توانمندی شرکت های بیمه ای را در پرداخت خسارت پوشش می دهد. با توجه به تحریم های صورت گرفته و محدودیت های مالی ایجاد شده بیمه اتکایی با اتکا بر دانش و تجربه مدیران صنعت بیمه و پتانسیل های موجود به حمایت از شرکت های بیمه ای پرداخت و توانست با تشکیل کنسرسیوم های مشترک اثرات تحریم بر صنعت بیمه را مدیریت کند و جلوی آسیب های احتمالی را گرفت.

لامعی در ادامه به وضعیت صنعت بیمه کشور اشاره کرد و گفت: فرهنگ بیمه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در داخل کشور به علت توسعه و تولید محصولات متنوع بیمه ای و هم چنین توسعه شبکه فروش رشد قابل توجهی داشته است و ضریب نفوذ بیمه حالت تصاعدی پیدا کرده است به طوریکه امروز آخرین مدل ها و پوشش های بیمه ای توسط بیمه گران در کشور ارائه می شود.

معاونت اتکایی و بین الملل بیمه ایران افزود: خوشبختانه با تلاش شرکت های بیمه کشور جایگاه صنعت بیمه در خاورمیانه مطلوب است و ایران رتبه سوم را در زمینه ضریب نفوذ دارد که این ضریب با حضور پررنگ تر شرکت های خصوصی و گسترش بیمه های عمر و پس انداز در حال افزایش است.

لامعی در ادامه به کمبود ها و نقص های صنعت بیمه کشور اشاره کرد و گفت: شرکت های بیمه ای باید خدمات پس از فروش را بهتر از گذشته و با نو آوری و خلق کسب و کار جدید و ارائه خدمات الکترونیک ارتقا دهند. امروز بزرگترین تبلیغ برای بیمه گران پرداخت خسارت در کوتاه ترین و سهل ترین شکل است. همچنین شرکت های بیمه باید نفوذ خود را در شهرهای دور افتاده و روستاها افزایش دهند.

مدیر سابق بیمه ایران در ادامه به نیازهای استان قزوین در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: استان قزوین یک استان صنعتی است که نزدیک به 3هزار واحد صنعتی در آن مستقر هستند بسیاری از این شرکت ها از پوشش بیمه ای برخوردارند ولی ارزیابی سرمایه و دارایی های این واحدها به روز نیست و هنگام وقوع خسارت متاسفانه شرکت های بیمه ای نمی توانند پوشش مناسبی بدهند به همین منظور انتظار می رود که شرکت ها نسبت به بروز رسانی ارزش دارایی ها و سرمایه شرکت نزد شرکت های بیمه گر اقدام کنند.

011

لامعی پس از مصاحبه اش از قسمت های مختلف خبرگزاری برنا دفتر قزوین بازدید کرد و این خبرگزاری را یکی از موفق ترین خبرگزاری های کشور دانست.

امیررجبی سرپرست خبرگزاری برنا هم توضیحاتی در رابطه با روند فعالیت خبرگزاری ارائه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز