به مناسبت هفته قوه قضاییه؛

افتتاح نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در قزوین

۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۰۷:۵۵:۳۴
کد خبر: ۲۹۴۵۹۱
افتتاح نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در قزوین
همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه، نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی استان در شهر قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛‌  نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی با حضور رئیس کل دادگستری استان قزوین، دادستان عمومی و انقلاب قزوین، معاون فن آوری اطلاعات دادگستری استان قزوین و تنی چند از مسئولان قضایی به بهره برداری رسید.

در این مراسم رئیس کل دادگستری استان قزوین پس از بازدید از بخش های مختلف این دفتر خدماتی گفت: دفتر خدمات الکترونیک قضایی یکی از نوآوری های جدید سیستمی است که قوه قضائیه برای خدمت به مردم ایجاد کرده است.

جمال انصاری ادامه داد: این دفاتر در واقع برای کاهش هزینه ها و سرعت در خدمات رسانی شکل گرفته است که در آن فرآیند امور حقوقی و دادخواست ها پذیرفته و ثبت می شود.

وی تصریح کرد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به شفافیت در امور، صحت در خدمات  و دقت در کارها کمک می کند به طوری که مردم قادر خواهند بود از طریق وب گاه www.adliran.ir  دادخواست خود را ارائه و پیگیری پرونده خود را از طریق کد رهگیری داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: این اقدامات فن آورانه و نوآورانه براساس نیاز مردم توسعه می یابد که بر همین اساس در گام بعدی در هر شهرستان یک دفتر خدمات الکترونیک قضایی راه اندازی خواهد شد.

وی در پایان یادآورشد: این دفتر در واقع برون سپاری خدمات است که توسط بخش خصوصی انجام می شود تا مردم خدمات قضایی را بدون مراجعه به دادگستری انجام دهند.

قوه قضاییه2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز