رییس کل دادگستری استان:

دادگستری آماده همکاری برای رفع مشکلات حمل و نقل است

۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۸:۵۹
کد خبر: ۲۹۶۵۲۷
دادگستری آماده همکاری برای رفع مشکلات حمل و نقل است
جمال انصاری بیان داشت: دادگستری آمادگی لازم را برای رفع مشکلات در زمینه حمل و نقل دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازقزوین؛ جمال انصاری در دیدار با اعضای کار گروه حمل و نقل بخش خدمات شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: دادگستری قزوین آمادگی لازم را برای همکاری و رفع مشکلات در زمینه حمل و نقل دارد.

وی با اشاره به جرایمی چون قتل، سرقت و راه‌زنی در زمینه حمل و نقل خاطر نشان کرد: گرچه وقوع این جرایم کم است اما حداقل آن می‌تواند افکار جامعه را مختل کند.

وی تصریح کرد: گرچه ایجاد شاخص‌های امنیتی با زور و تحکم امکان‌پذیر نیست اما برای برقرای امنیت چاره‌ای جز برخورد و تحکم نداریم.

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالای استان قزوین نیز در این دیدار خواستار برقراری امنیت و تأسیس شورای حل اختلاف در حوزه حمل و نقل شد.

رضا میرزاخانی با بیان اینکه در چند سال گذشته شاهد کمرنگ شدن فعالیت شورای حل اختلاف در زمینه حمل و نقل بوده‌ایم، عنوان کرد: امروز لازم است برای برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت و همچنین مصالحه زود هنگام شورای حل اختلاف فعالیت خود را در این زمینه برقرار کند.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین نیز در این دیدار اظهار کرد: برقراری نظم و امنیت لازمه رعایت قانون از طرف شرکت‌های صاحب کالا است.

علی‌اکبر سیارمه با بیان اینکه استان قزوین در شاهراه ارتباطی قرار گرفته که این مهم موجب شده تا بیشترین حمل و نقل در این استان انجام گیرد، اضافه کرد: لازم است بحث امنیت خدمات‌دهندگان و خدمات‌گیران در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

در پایان اعضای کارگروه حمل و نقل بخش خدمات شورای گفت ‌و گوی دولت و بخش خصوصی به مناسبت هفته قوه قضاییه با اهدای لوح تقدیر از رییس کل دادگستری استان قزوین تجلیل کردند.

نظر شما