معاون سیاسی و امنیتی استاندار:

قزوین یکی از سیاسی ترین استانهای کشور است

۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۰:۰۴
کد خبر: ۲۹۶۵۳۷
قزوین یکی از سیاسی ترین استانهای کشور است
ایوب رحیمی بیان داشت: استان قزوین یکی از سیاسی ترین استانهای کشور محسوب می شود و در چارچوب قوانین و مقررات امکان فعالیت سیاسی برای همه گرایشهای سیاسی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: استان قزوین یکی از سیاسی ترین استانهای کشور محسوب می شود و در چارچوب قوانین و مقررات امکان فعالیت سیاسی برای همه گرایشهای سیاسی وجود دارد.

ایوب رحیمی با اشاره به اینکه فضای سیاسی استان از آرامش مناسبی برخوردار است خاطر نشان کرد: فعالان سیاسی در فضای اعتدالی که دولت بوجود آورده مشغول فعالیت هستند و جناحهای سیاسی با دعوت از شخصیتهای همفکرشان برای سخنرانی در مناسبتهای گوناگون و جمع کردن طرفداران خود سعی و تلاش می کنند.

وی افزود: جریان ها و تشکل های سیاسی قصد ساماندهی و تقویت تشکل خود به منظور بدست گرفتن کنترل اوضاع سیاسی دارند تا در زمان انتخابات از این شرایط به نفع خود بهره برداری نمایند. 

رییس ستاد انتخابات استان تصریح کرد: تحرکات افرادی  که قصد کاندیداتوری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارند نیز از مدتها قبل شروع شده و این افراد سعی دارند به طرق مختلف برای خود در بین اقشار مختلف جامعه جایی باز نمایند.

وی ادامه داد: البته فعالیت برخی جریانات در اغلب موارد توام  با زیر سوال بردن اقدامات دولت است ولی دولت نشان داده است که تاب تحمل انتقادات را دارد.

رحیمی افزود: هرچند در اغلب موارد انتقادات مطرح شده فاقد محتوای واقعی می باشند اما به جهت آنکه باب انتقاد باز  است این مسائل مطرح می شوند. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: هرچند استان قزوین یکی از  سیاسی ترین استانهای کشور محسوب می‌شود و در چارچوب قوانین و مقررات امکان فعالیت سیاسی برای همه گرایشهای سیاسی وجود دارد اما در عین حال فضای سیاسی استان از آرامش مناسبی برخوردار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز