رییس پلیس آگاهی استان:

۴سارق با ۱۲فقره سرقت در قزوین دستگیر شدند

۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۶:۲۱
کد خبر: ۲۹۶۶۱۲
۴سارق با ۱۲فقره سرقت در قزوین دستگیر شدند
علی‌حسین حسینی‌نژاد گفت: طبق پیگیری های صورت گرفته توسط مأموران پلیس آگاهی چهار سارق با ۱۲ فقره سرقت در قزوین دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی‌حسین حسینی‌نژاد اظهار داشت: در پی دستگیری یک سارق قطعات خودرو توسط مأموران کلانتری 14 مینودر قزوین سارق در بازجویی تخصصی مأموران به سه فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف و روانه زندان شد.

وی افزود: همچنین مأموران پلیس آگاهی قزوین نیز یک سارق کابل برق را دستگیر که سارق در بازجویی تخصصی مأموران به سه فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین با اشاره به اینکه یک سارق دیگر در قزوین دستگیر شد، بیان کرد: مأموران کلانتری 11 مدرس قزوین نیز یک سارق را دستگیر که سارقان در بازجویی تخصصی مأموران به دو فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف و ورانه زندان شد.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه مأموران موفق به کشف سه سرقت دیگر شدند، عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی استان قزوین یک سارق را دستگیر که سارقان در بازجویی تخصصی مأموران به سه فقره سرقت کابل برق اعترف کرد.

وی شهروندان استان قزوین را مورد خطاب قرار داد و گفت: شهروندان این استان باید در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به سرعت موضوع را با شماره تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز