مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

یک واحد آموزشی در شهرک مهرگان قزوین به آموزش و پرورش واگذار شد

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۶:۲۵
کد خبر: ۳۱۰۸۱۲
یک واحد آموزشی در شهرک مهرگان قزوین به آموزش و پرورش واگذار شد
حامد مانی فر گفت: اداره کل راه و شهرسازی یک باب مدرسه دیگر در شهرک مهرگان به اداره کل آموزش و پرورش واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: یک واحد آموزشی در شهرک مهرگان قزوین به آموزش و پرورش واگذار شد که به این ترتیب تعداد مدارسی که این اداره کل از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن در شهرک مهرگان ساخته به 6باب رسید.

مانی فر در این راستا افزود: این واحد آموزشی 12کلاسه در کوی امامت واقع در زون A1  شهرک مهرگان قرار گرفته است که حق بهره برداری آن جهت رفاه حال شهروندان مسکن مهر به مدت یکسال به صورت رایگان به اداره کل آموزش و پرورش واگذار می گردد.

مانی فر با اشاره به اینکه این اداره کل هیچگونه مسوولیتی در خصوص ساخت مدرسه ندارد، تاکید کرد: ما در راستای سیاست های دولت و افزایش خدمات روبنایی از محل اعتبارات داخلی خود تاکنون 18باب مدرسه را در مسکن مهرهای استان احداث کرده و بهره برداری بخشی از آنها را نیز به آموزش و پرورش واگذار کرده ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به در حال ساخت بودن 3باب مدرسه دیگر در شهرک مهرگان اظهار داشت: پیش از این نیز عملیات احداث 3باب مدرسه تا پایان مرحله اسکلت و سقف توسط این اداره کل انجام و جهت تکمیل به اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس واگذار شده بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز