معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد؛

اولین جلسه ستاد برگزاری هفته ازدواج استان قزوین برگزار شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۱:۴۸
کد خبر: ۳۱۵۶۸۶
اولین جلسه ستاد برگزاری هفته ازدواج استان قزوین برگزار شد
قاسمی گفت: اولین جلسه ستاد برگزاری هفته ازدواج استان قزوین با هدف تشریح وظایف هریک از کمیته های رد معاونت فرهنگی و امور جوانان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهران قاسمی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بیان داشت: در آستانه هفته ازدواج اولین جلسه ستاد برگزاری هفته ازدواج استان قزوین با هدف تشریح وظایف هریک از کمیته های ستاد در سالن جلسات معاونت فرهنگی و امور جوانان قزوین برگزار شد.

قاسمی در این جلسه به تشریح برنامه های هفته ازدواج در استان پرداخت و افزود: در این برنامه ها سعی شده است ضمن هماهنگی و هم افزایی با دستگاههای مرتبط با جوانان فرهنگ سازی در زمینه الگوی ازدواج اسلامی فراهم شود.

وی برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در مرکز استان و شهرستان ها، دیدار جوانان استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، دیدار جوانان با استاندار، برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های فرهنگی در سطح استان٬ ارائه خدمات مشاوره به صورت رایگان به زوجین، تجلیل از فعالین ازدواج و زوج های موفق را از جمله برنامه های مهم هفته ازدواج بیان کرد.

گفتنی است، هفته ازدواج از 24 شهریور همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) آغاز و تا 30شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز