در پنجمین همایش ملی تکریم کارفرمایان نمونه؛

از کارفرمایان برتر تامین اجتماعی استان قزوین تجلیل شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۳۱۶۹۷۵
از کارفرمایان برتر تامین اجتماعی استان قزوین تجلیل شد
پنجمین همایش ملی تکریم کارفرمایان نمونه تامین اجتماعی استان قزوین با حضور نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا محسنی مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین ضمن تبریک به منتخبین به عنوان کارفرمایان نمونه و اعلام آمادگی برای تعامل مثبت و دو سویه در تمامی مسایل فیمابین گفت: 59هزار خانوار مستمری بگیر استان شامل بازنشستگان، از کارافتادگان و بازماندگان زیر پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند و حدود 240 هزار بیمه شده اصلی به همراه افراد تحت تکفل آنها در مجموع حدود 740هزار نفر هستند که تلاش می کنیم با ارایه خدمات به آنها، گستره خدمت رسانی به این افراد را افزایش دهیم.

وی با اشاره به موضوعات مختلف در فعالیت اداره کل تامین اجتماعی گفت: این سازمان در قالب تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت خدمات گسترده ای را به جمعیت زیر پوشش خود ارایه می کند که پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان از جمله تعهدات بلند مدت آن است.

محسنی گفت: در شرایطی که منابع و ورودی سازمان در چند سال گذشته کاهش و هزینه های آن افزایش یافته است، باید سازمان مطالبات خود را از دولت و کارفرمایان دریافت کند تا به تعهدات خود عمل کند.

وی گفت: تامین اجتماعی یک سازمان عمومی و غیردولتی است که هیچگونه وابستگی به بودجه دولتی ندارد و پرداخت به موقع حق بیمه از سوی کارفرمایان واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی، باعث ارتقای کیفیت خدمات و تعهدات بیمه ای و درمانی این سازمان می شود.

محسنی خاطرنشان کرد: متاسفانه افزایش مطالبات معوقه از کارفرمایان و بخش های دولتی باعث انباشت این بدهی ها و کاهش منابع مالی مورد نیاز برای ارایه تعهدات و خدمات مطلوب به بیمه شدگان تحت پوشش شده است.

داود محمدی، بحث کار و کارآفرینی را از مشکلات جدی مطرح در کشور برشمرد و عنوان کرد: از آنجایی که یک سوم مراجعین ما دغدغه اشتغال را دارند لذا حمایت از کسانی که در عرصه ی تولید قرار می گیرند ضروری است و اهتمام مسوولین کشوری را می طلبد.

در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر و تندیس از چهار کارفرمای نمونه استانی تجلیل به عمل آمد.

2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز