مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خبر داد

راه اندازی ۵ درگاه الکترونیکی انتخاباتی طی سه ماه گدشته در استان قزوین

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۱:۱۳:۲۴
کد خبر: ۳۱۸۴۶۰
راه اندازی ۵ درگاه الکترونیکی انتخاباتی طی سه ماه گدشته در استان قزوین
نصرت اله علیرضایی: فضای رسانه ای استان در حالی رنگ انتخابات به خود می گیرد که طی سه ماه گذشته 5 درگاه الکترونیکی و پایگاه خبری با محوریت انعکاس اخبار و تحلیل های سیاسی و انتخاباتی در استان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  نصرت اله علیرضایی در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور استاندار در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استاندار برگزار شد با بیان این مطلب افزود: تحرکات سیاسی و برگزاری محافل انتخاباتی در سطح جامعه هنوز چندان مشهود،آشکار و علنی نشده است و این به تحلیل برخی جریانات سیاسی از مسائل و اختلاف نظر های کلان و اساسی درجامعه ارتباط دارد و مصلحت را درآن می بینند که در برگزاری نشست ها، محافل و جلسات انتخاباتی براساس احتیاط و دور اندیشی رفتار حرکت کنند.

مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ادامه داشت: اما در مقابل فضای رسانه ای استان به تدریج درحال سیاسی و انتخاباتی شدن است و این موضوع در سطح رسانه های مکتوب و مجازی به خوبی قابل مشاهده است .

وی افزود: در همین راستا طی سه ماه گدشته 5 درگاه الکترونیکی و پایگاه خبری با محوریت انعکاس اخبار و تحلیل های سیاسی و انتخاباتی در استان راه اندازی شده که دو تا از این پایگاه ها دارای گرایش اصلاح طلبی، دو مورد گرایش اصولگرایی و یک درگاه اکترونیکی نیز با گرایش اعتدال راه اندازی شده است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری اظهار کرد: براین اساس یکی از محورهای اصلی و کلیدی اداره کل روابط عمومی استانداری در انعکاس اخبار جلسات و نشست ها موضوع انتخابات می باشد که براساس آمار بدست آمده طی 5 ماه گذشته 96 خبر و مطلب با تیتر و محتوای انتخابات در پایگاه اطلاع رسانی استانداری درج شده است.

علیرضایی با تاکید بر ارسال و انعکاس اخبار و اطلاعات انتخاباتی از سوی فرمانداران و مسئولین کمیته ها در پایان پیشنهاد داد طرح نظرسنجی در زمینه انتخابات در فواصل زمانی مشخص در سطح استان اجرایی و عملیاتی شود.

نظر شما