معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خبر داد:

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قزوین

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۴:۴۳
کد خبر: ۳۱۸۸۵۳
اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قزوین
علی اکبر کبیری از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از نیمه شهریور ماه سال جاری به مدت یک ماه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی اکبر کبیری معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از نیمه شهریور ماه سال جاری به مدت یک ماه اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح با هدف جلوگیری از هرگونه تخلف و گرانفروشی توسط توزیع کنندگان پوشاک و کیف و کفش دانش آموزی در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در سال تحصیلی 93- 94 و برخورد قاطع قانونی با آنها اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح، نظارت بر قیمت پوشاک، کیف و کفش، نوشت افزار و کالاهای اساسی در بازار بصورت ویژه انجام می شود، اظهارکرد: در آستانه بازگشایی مدارس با توجه به افزایش تقاضا، قیمت اقلامی نظیر لوازم التحریر، کیف، کفش و پوشاک نظارت می شود.

کبیری ادامه داد: همچنین با توجه به ایام پایانی تابستان و اوج سفرها، نظارت بر خدمات ارایه شده توسط مراکز اقامتی و بین راهی و کنترل کیفیت و کمیت خدمات، با بازرسی از رستوران های بین راهی تشدید شده است.

این مسوول اضافه کرد: با توجه به اینکه بخش عمده ای از تخلفات در واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب صورت می پذیرد، بنابراین به شهروندان توصیه می شود، فقط از واحدهای مجاز و دارای پروانه کسب خرید کنند.

وی، با اشاره به برخورد جدی این سازمان با تخلفات خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در این زمینه مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124 سازمان صنعت؛ معدن و تجارت استان برای پیگیری اطلاع دهند.

کبیری با اشاره به اینکه در حال حاضر 25 تیم بازرسی دو نفره در سطح استان کار بازرسی را برعهده دارند، افزود: به منظور تسهیل امور شهروندان در دریافت خدمات، تعدادی بازرس افتخاری در این سازمان کار بازرسی از اتحادیه های صنفی را نیز بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط گشت های بازرسی این سازمان با همکاری مجمع امور صنفی به طور مستمر از واحدهای صنفی و توزیعی بازرسی و به تخلفات احتمالی رسیدگی خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز