فرماندار آوج :

ارتقا سطح سلامت در جامعه از خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۶:۱۷:۱۴
کد خبر: ۳۱۹۹۰۵
ارتقا سطح سلامت در جامعه از خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید است
موسوی: دولت در حوزه سلامت هزینه های بالایی را صرف مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  سید عبداله موسوی فرماندار آوج در جلسه "شورای سلامت" ارتقا سطح سلامت در جامعه را یکی از اقدامات بی نظیر و از خدمات شایسته و ارزنده دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: دولت در حوزه سلامت هزینه های بالایی را صرف مردم بویژه  اقشار کم درآمد جامعه کرده است تا امروز هیچ ایرانی دیگر دغدغه درمانی نداشته باشد.

وی افزود: مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و هدف اصلی دولت نیز خدمت رسانی به همین مردم است وطرح تحول سلامت کار بزرگ وبرجسته ای بود که در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت ودل ایشان با این اقدام شاد گردید.

موسوی اظهارداشت: امروزه شاهد پوشش کامل بیمه درمانی کشور، پرداخت هزینه های خدمات درمانی از طرف دولت، تجهیز وتکمیل واحدهای ارائه دهنده خدمات بهداشتی ودرمانی در بیمارستانها، تأمین اقلام دارویی نایاب و کمیاب، ساماندهی وضعیت نگران کننده دارو و ایجاد ثبات و آرامش در این بخش هستیم .

فرماندار تصریح کرد: مشکلات و کمبودهای درمانی مردم در شهرها و روستاها به سرعت در حال کاهش است ولی رسیدن به نقطه ایده آل در پروسه زمانی کوتاه با وجود بسیاری از تحریم های اقتصادی موجود در جامعه سعه صدر بیشتر مردم را می طلبد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در بخش درمان وسلامت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری دارای سود و بازدهی بسیار بالاست افزود: بی شک توسعه پایدار هر کشوری در گرو توجه ویژه به حوزه سلامت است وضعف در این سیستم بهداشت جسم و روان جامعه را تحت تأثیر قرار میدهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: خوشبختانه عزم دولت در دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت بیش از گذشته مردم را به این انقلاب امیدوار کرده است واز این جهت باید به این دولت نمره 20 را داد .

 فرماندار آوج همچنین کاهش جمعیت در سالهای اخیر را یکی از بزرگترین دغدغه های مقام معظم رهبری دانست و اظهارداشت: با ارتقا سطح سلامت در جامعه بسیاری از نگرانیهای جوانان ما در زمینه فرزندآوری به فضل خدا رو به کاهش است وامیدواریم تأثیر روانی این دستاورد بزرگ در افزایش جمعیت کشور نمایان شود.

موسوی شهرستان آوج را یکی از مناطق نیازمند به توجه ویژه در بحث درمانی وسلامت عنوان وافزود: شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان با کمترین امکانات سخت افزاری ونرم افزاری خالصانه و بیشتر ازحد توان در حال خدمتگزاری به مردم  است وما پیگیر کاهش مشکلات در این زمینه هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز