معاون خدمات شهری شهرداری قزوین:

مشکلات شیرابه و بوی نامطبوع زباله‌ها بر طرف می شود

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۹:۵۶:۰۳
کد خبر: ۳۲۰۷۱۸
مشکلات شیرابه و بوی نامطبوع زباله‌ها بر طرف می شود
الموتی: برای از بین بردن بوی نامطبوع حاصل از شیرابه‌های مخازن زباله در شهر به اقتضای میزان بو ماده بوزدا تزریق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ الموتی معاون خدمات شهری شهرداری قزوین در خصوص بوی نامطبوع زباله ها گفت: در روزهای گرم تابستان، گرچه جمع آوری زباله‌ها بر اساس برنامه‌ای منظم در هر شب در تمام شهر انجام می‌شد و شستشوی مخازن زباله نیز مانند جمع آوری آن، به صورت منظم صورت می‌گرفت با این حال در بعضی مواقع شهروندان از بوی نامطبوع و غیرقابل تحمل شیرابه های زباله گلایه‌مند بودند.

وی اذعان کرد: برای حل این مشکل مقرر شد پیمانکاران سازمان مدیریت پسماند از موادی به نام جرمی ساید که ضدعفونی کننده می‌باشد در شستشوی سطل های زباله استفاده کنند.

 الموتی گفت: برای از بین بردن بوی نامطبوع حاصل از شیرابه های مخازن زباله در شهر  به اقتضای میزان بو ماده بوزدا تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری قزوین در حوزه مدیریت پسماند اقدامات شایان و قابل توجه‌ای برای رفاه حال شهروندان انجام داده است، ادامه داد: از جمله این اقدامات ، برنامه های آموزشی متنوع به صورت تئوری و عملی برای دانش آموزان مدارس برای شناخت و تفکیک زباله ، ایجاد سایت محمد آباد و انتقال روزانه 400 تن زباله به این سایت، ایجاد ایستگاه سیمی تریلر بوئین زهرا جهت حمل زباله به ایستگاه محمد آباد، مدیریت بر دفن بهداشتی پسماندهای صنعتی و پزشکی برای جلوگیری از انتقال هر گونه بیماری، انتقال نخاله‌های ساختمانی به حاشیه اتوبان قزوین – رشت می‌باشد.

الموتی در پایان مشارکت مردمی را در مقوله پسماند بزرگترین سرمایه شهرداری دانست و افزود: شهروندان می توانند در صورت داشتن هر گونه ایده و نظر ما را در این امر مهم یاری کنند و با شماره تلفن 33244759 معاونت خدمات شهری و یا شماره 33240731سازمان مدیریت پسماند تماس حاصل کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز