مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خبرداد:

درمانگاه ویژه جانبازان در قزوین افتتاح می‌شود

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۴:۵۱
کد خبر: ۳۲۴۴۲۵
درمانگاه ویژه جانبازان در قزوین افتتاح می‌شود
حقایق‌پور: درمانگاه ویژه جانبازان با هدف رسیدگی سریع به امور درمانی تا پایان سال جاری در قزوین افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست صمیمی با جانبازان بالای 70 درصد که در سالن اجتماعات گلزار شهدای قزوین برگزار شدگفت: اقدامات لازم برای تاسیس این درمانگاه جنب بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین در حال انجام است که با اتمام عملیات اجرایی، افتتاح می‌شود.

وی افزود: درمانگاه یاد شده با هدف رسیدگی سریع به امور درمانی آنها، تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود و جانبازان می‌توانند از خدمات درمانی آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به فاز اول مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی شهیدرجایی قزوین گفت: این فاز، با هدف رفع مشکلات درمانی، ‌روحی و روانی و بهبود وضعیت سلامتی خانواده‌های شهدا و ایثارگران به بهره‌برداری می‌رسد.

حقایق‌پور با بیان اینکه فاز اول مجتمع توان‌بخشی بنیاد قزوین شامل سالن ورزشی و استخر می‌باشد که تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: با بهره‌برداری از این فاز، امکانات خوبی در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد که مطلب فوق بیانگر ضرورت افتتاح سریعتر این مرکز است.

وی افزود: اگر مسئولان استانی وعده‌هایی که برای تخصیص اعتبار برای افتتاح این فاز دادند را محقق کنند، می‌توانیم تا پایان سال جاری آن را به‌ بهره‌برداری برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز