شهردار جدید خاکعلی:

به دنبال گام های اساسی در توسعه شهری هستیم

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۳:۳۶
کد خبر: ۳۲۶۴۸۸
به دنبال گام های اساسی در توسعه شهری هستیم
انصاری: تمام تلاش و همت خود را برای توسعه و آبادانی شهر خاکعلی به کار خواهیم بست و امیدواریم با همیاری شورای شهر گام های ارزشمندی را در این راستا برداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم معارفه شهردار خاکعلی با حضور ایرج زاهدپور مدیرکل دفترشهری استانداری، امام جمعه خاکعلی، رییس مجمع شهرداران استان، اعضای شورای این شهر در سالن ورزشی بسیج مقاوت خاکعلی برگزار شد.

ایرج زاهدپور مدیرکل دفتری شهری استانداری قزوین نیز در این مراسم گفت: یک شهردار زمانی موفق است که براساس محور مردم گام بردارد و همیشه در بین اقشار مختلف  حضور برجسته ای داشته باشد.

زاهد پور افزود: شهرداران برای موفقیت خود باید برنامه محور باشند و با تبیین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به فکر آبادانی و توسعه شهری باشند.

وی یکی از راه های موفقیت مدیریت شهری را آشنابودن شهردار با مبانی اقتصاد مالی و درآمدی دانست و یادآورشد: شهرداران لازم است با شناسایی منابع درآمدی بتوانند ضمن بهره وری بیشتر در کار خدمات را با کمترین هزینه به مردم ارائه کنند.

در این جلسه علیرضا انصاری شهردار جدید خاکعلی گفت: تمام تلاش و همت خود را برای توسعه و آبادانی شهر خاکعلی به کار خواهیم بست و امیدواریم با همیاری شورای شهر گام های ارزشمندی را در این راستا برداریم.

انصاری ادامه داد: شهر خاکعلی با توجه به وضعیت جغرافیایی دارای شرایط خاصی است واین امر سبب شده با مشکلاتی در این بخش روبرو شویم که امیدواریم بتوانیم این مشکلات را مرتفع کنیم.

 انصاری بیان کرد: کاستی ها و نواقص شهر خاکعلی را شناسایی کرده ایم و با همکاری شورای شهر برای حل آنها برنامه ریزی خواهیم کرد تا رضایت مردم جلب شود.

علیرضا انصاری که پیش از این شهردار سگزآباد بود به عنوان ششمین شهردار شهر خاکعلی منصوب و مشغول کار شد.

همچنین کاظم زاده سرپرست شهرداری خاکعلی در این مراسم  گزارشی از فعالیت انجام شده ارائه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز