مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

خدمات فروش و بازاریابی خارجی در شهرک صنعتی کاسپین ارایه می شود

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۱:۳۸
کد خبر: ۳۲۶۸۳۶
خدمات فروش و بازاریابی خارجی در شهرک صنعتی کاسپین ارایه می شود
ناصحی: یکی از خدمات جدید مرکز خدمات کسب و کار مستقر در شهرک صنعتی کاسپین ارایه خدمات فروش و بازاریابی خارجی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، عبدالقهار ناصحی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در حاشیه برگزاری نشست آشنایی مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاسپین با طرح بسته های بیمه ای برای صنایع در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این شرکت با هدف ارایه اطلاعات به واحدهای تولیدی در طول دو سال گذشته تاکنون، در خصوص بازار کشورهای مختلف به ویژه عراق 14مورد مطالعه انجام داده است.

این مسوول اضافه کرد: این مطالعه ویژگی بازار کشورهای مختلف از جمله قوانین گمرکی، استانداردها، علایق و ذائقه جامعه آنها را دربرمی گیرد.

وی گفت: اطلاعات جمع آوری شده در خصوص بازار کشورهای مختلف از سوی بخش فروش و بازاریابی مرکز خدمات کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین به واحدهای تولیدی ارایه می شود.

این مسوول با اشاره به فعالیت مرکز خدمات کسب و کار شهرک های صنعتی که در شهرک کاسپین مستقر است، گفت: این مرکز تاکنون برای ارایه خدمات مختلف از جمله در بخش مشاوره، نوسازی خطوط تولید و کمک به فروش و بازاریابی، 132فقره قرارداد به ارزش 10میلیارد ریال با واحدهای تولیدی منعقد کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین افزود: ایجاد فضای رقابتی در تامین خدمات مورد بخش تولید، افزایش توان رقابت در کسب و کار، ارایه آموزش های لازم به صنعتگران و کارکنان واحدهای تولیدی، دادن مشاوره به مدیران صنایع، کمک به جذب سرمایه گذاری، بازاریابی و فروش از جمله خدمات مرکز خدمات کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین به واحدهای مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به شمار می رود.

ناصحی در پایان گفت: یکی از خدمات جدید مرکز خدمات کسب و کار مستقر در شهرک صنعتی کاسپین ارایه خدمات فروش و بازاریابی خارجی است به صورتی که واحدهای متقاضی می توانند به معرفی محصول تولیدی خود بپردازند تا این مرکز به آنها در حوزه شناسایی بازار و صادرات کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز