در المپیاد عملیاتی- ورزشی آتش نشانان کشور؛

آتش‌نشانان قزوینی عنوان سوم را کسب کردند

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۲:۰۱
کد خبر: ۳۲۹۲۴۷
آتش‌نشانان قزوینی عنوان سوم را کسب کردند
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین مقام سوم المپیاد عملیاتی-ورزشی، آتش نشانان کشور را در شهر مقدس مشهد کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دهمین دوره المپیاد عملیاتی-ورزشی آتش نشانان کشور با حضور 16 تیم در دسته یک و 26تیم در دسته دوم از 12 تا 18 مهر ماه در شهر مشهد برگزار شد.

تیم‌های حاضر در این مسابقات در چهار رشته "دوی 100 متر با مانع"، "مسابقات امدادی آتش نشانان با مسافت 100×4 متر تیمی"، "مسابقات آبرسانی با موتور پمپ پرتابل" و "بالا رفتن از برج با نردبان" با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم قزوین در ماده صد متر با مانع در سکوی دوم ایستاد و در ماده چهار در صدمتر تیمی نیز عنوان دومی را کسب کردتا در  مجموع تیمی این رقابتها بعد از تیم کرج و رشت عنوان سوم را کسب کند.

گفتنی است سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در پنجمین دوره مسابقات امداد و نجات در ارتفاع آتش نشانان کشور که از تاریخ 15 تا 18 شهریور ماه در شهر قزوین برگزار شد مقام نایب قهرمانی کشور را کسب کرده بود.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ تنها شهری بود که در بین تمامی شهرها به خصوص کلان شهرها، در هر دو رشته امداد و نجات در ارتفاع و مسابقات عملیاتی-ورزشی بر روی سکو رفت و موفق ترین عملکرد را در بین سازمان‌های آتش نشانی کشور بدست آورد.

نتایج تیمی دهمین دوره مسابقات عملیاتی-ورزشی آتش نشانان کشور(مشهد-مهر94):

مقام اول:کرج

مقام دوم:رشت

مقام سوم: قزوین

 

 

نظر شما