معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین:

اولویت اداره ورزش و جوانان استان توجه به نخبه های ورزشی است

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۸:۰۴:۳۶
کد خبر: ۳۲۹۵۳۷
اولویت اداره ورزش و جوانان استان توجه به نخبه های ورزشی است
علایی مقدم: به دنبال برگزاری المپیاد نوجوانان درسطح استان هستیم تا از این طریق نخبه های ورزشکار را شناسایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، عباس علایی مقدم معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری برنا ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، این هفته را  فرصت مناسبی برای تقویت برنامه های ترویجی در حوزه ورزش یاد کرد.

وی بر اهمیت این هفته به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تأمین سلامت جسمی تاکید کرد.

علایی مقدم اضافه کرد: برنامه های متنوعی توسط این اداره به مناسبت هفته تربیت بدنی مشخص شده است که شامل برگزاری همایش ورزش صبحگاهی، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، دیدار با مسوولان ارشد استانی و برنامه های ورزشی و فرهنگی  مختلف می شود.

وی خاطر نشان کرد: تلاش این اداره کل در چند هفته گذشته برآن بوده است که هیات های ورزشی که به صورت سرپرستی اداره می شدند با برگزاری مجمع انتخابات و مشخص شدن روسای این هیات ها سرو سامان بیابند تا بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این ورزش ها در استان قزوین باشیم.

وی در خصوص ساختار تشکیلاتی هیات های ورزشی گفت: ساختار تشکیلاتی هیات های ورزشی به تصویب رسیده  و در همین راستا هدف گذاری های لازم برای توسعه ورزش استان و حضور قدرتمند تر در مسابقات آسیایی و جهانی صورت گرفته است.

علای مقدم تاکید کرد: توجه به نخبه های ورزشی در استان قزوین از اولویت های اداره ورزش و جوانان استان قزوین که در برنامه ریزی های این اداره به صورت جدی نسبت به این امر توجه شده است.

وی در خصوص طرح آمایش سرزمینی در حوزه ورزش استان گفت: طرح آمایش ورزشی که در سالهای گذشته توسط این اداره تدوین شده باید بازنگری ها در آن صورت گیرده تا بتوانیم  نسبت به 10 رشته ورزشی آقایان و 5 رشته بانوان با توجه به ظرفیت های استان قزوین نگاه ویژه ای داشته باشیم .

وی در پایان خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در تلاش است، المپیاد نوجوانان را در سطح استان و در رشته های مختلف برگزار کند تا بتواند از این طریق نخبه های ورزشکار را شناسایی و سرمایه گذاری های لازم برای تقویت این افراد را انجام دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز