ظهر امروز با حضور رامین صفویه و جامعه ورزش

مراسم استقبال از قهرمان جودوی آسیا برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۳:۳۴
کد خبر: ۳۲۹۷۵۲
مراسم استقبال از قهرمان جودوی آسیا برگزار شد
مراسم استقبال از رامین صفویه قهرمان جودوی آسیا امروز در اداره ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم استقبال از رامین صفویه جودوکار جوان استان قزوین ظهر امروز در محل اداره ورزش و جوانان استان با حضور مسوولان ورزشی استان و جامعه ورزش برگزار شد.

 رامین صفویه جودوکار وزن ۱۰۰- کیلوگرم  تیم ملی کشورمان که دارنده اولین مدال تاریخ جودوی ایران در رقابت های المپیک ۲۰۱۴ نوجوانان است، توانست در مسابقات جودوی جوانان آسیا با غلبه بر تمامی حریفان خود عنوان قهرمانی این رقابت ها را از  آن خود کند.

وی در اولین گام از این مسابقات «لئو گان» از چین تایپه  را با ضربه فنی شکست داد و سپس «هونگ جین سو» از کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید.

 صفویه در این مرحله مقابل "یوشیبونو" از ژاپن نتیجه را به سود خود خاتمه داد و راهی بازی پایانی شدو در بازی نهایی نیز  توانست  با غلبه بر اولتیبوف" از ازبکستان برسکوی نخست آسیا بایستد.

در مراسم استقبال از رامین صفویه، محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان به همراه موحد دانش رئیس هیات و اعلایی مقدم و علوی معاونین اداره کل ورزش حضور داشتند.

مشهدی آقایی در این مراسم با تبریک به صفویه او را افتخار ورزش کشور دانست و گفت: بزودی در مراسمی رسمی با حضور مسئولین استانی از افتخار آفرینی صفویه تقدیر خواهد شد.

IMG_0288

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز