سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

قزوین، به تماشای نقاشی کودکان کار نشست

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۲:۱۵
کد خبر: ۳۲۹۷۶۱
قزوین، به تماشای نقاشی کودکان کار نشست
قاسمی از اجرای نقاشی دیواری توسط کودکان کار به مناسبت روز جهانی کودک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، داریوش قاسمی سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اعلام این خبر افزود: این اقدام به مناسبت روز جهانی کودک توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و با همکاری اداره کل بهزیستی استان قزوین و" موسسه پناه کودکان کار " انجام شد.

 وی تصریح کرد: در این اقدام تعدادی از کودکان کار تحت پوشش این موسسه، به اجرای نقاشی دیواری با موضوع (منع کار کودک) در دیوار ابتدای بلوار شهید انصاری واقع در سه راهی شهربانی نمودند.

قاسمی خاطرنشان کرد:  هدف اصلی از این حرکت، ایجاد حساسیت و افزایش آگاهی افراد مختلف جامعه نسبت به موضوع کار کودکان و آسیب های متعدد ناشی از این مقوله می باشد.

وی بر ضرورت حمایت از کودکان کار تاکید و اظهار کرد: امیدواریم این حرکت ارزشمند فرهنگی و اجتماعی تداوم داشته باشد و سایر سازمان ها و ارگان ها نیز در جهت حمایت از این کودکان اقدامات شایسته ای را انجام دهند، چرا که این کودکان نسل آینده جامعه را تشکیل می دهند و همکاری نهادهای مختلف با یکدیگر در این زمینه ضروری به نظر می رسد. 

 سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، در پایان از زحمات خانم بیات و آقای عزت پور که مربیگری این کودکان را بر عهده دارند و سایر پرسنل زحمت کش که در این حرکت فرهنگی، سازمان زیباسازی شهرداری قزوین را یاری کرده اند تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز