رییس اداره بهره‌ وری اقتصادی موقوفات استان قزوین خبر داد:

ساخت اولین درمانگاه موقوفه همودیالیز کشور در قزوین

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۹:۳۷
کد خبر: ۳۲۹۷۶۵
ساخت اولین درمانگاه موقوفه همودیالیز کشور در قزوین
تقی پور: نخستین درمانگاه موقوفه همودیالیز کشور در شهرستان البرز، 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حسن تقی پور رییس اداره بهره‌ وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: کل هزینه ساخت این درمانگاه از محل موقوفه محمد حسین خزانه تامین می شود.

حسن تقی پور افزود: برای ساخت و تجهیز این درمانگاه 20 میلیارد ریال پیش بینی شده که تاکنون 12 میلیارد ریال آن برای ساخت بنا هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: 8میلیارد ریال نیز برای تامین تجهیزات این درمانگاه پیش بینی شده که به زودی تخصیص خواهد یافت.

وی افزود: همچنین ساخت درمانگاه خیریه غازان ابن ارغوان با هزار و 536 متر مربع زیر بنا در شهر بیدستان از توابع شهرستان البرز نیز با 75 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد؛ این موقوفه در هفته وقف به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین یک طرح عمرانی شامل واحد تجاری - مسکونی در خیابان مولوی قزوین نیز از محل موقوفه آقا سید عباس ابوترابی فرد، در حال ساخت است.

رییس اداره بهره‌ وری اقتصادی موقوفات استان گفت: این بنای موقوفه با هزار و 150 متر مربع در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تقی پور همچنین گفت: به منظور توسعه، نوسازی و بازسازی اماکن مقدسه استان نیز 30 طرح عمرانی در بقاع متبرکه استان در حال اجراست.

این طرح ها شامل 21 هزار متر مربع فعالیت عمرانی در بقاع متبرکه به منظور نوسازی و زیباسازی و استفاده مطلوب زائران از این اماکن در حال اجراست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز