مسوول کمیته پشتیباتی ستاد انتخابات استان قزوین تاکید کرد:

ضرورت توجه رسانه ها به صحت و سرعت اخبار انتخاباتی

۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۰:۴۱
کد خبر: ۳۳۲۳۶۶
ضرورت توجه رسانه ها به صحت و سرعت اخبار انتخاباتی
درافشانی: رسانه ها باید در پرشور ساختن فضای انتخابات، روشنگری و بصیرت افزایی اقشار مختلف، رشد اخلاق سیاسی و انتخاباتی نخبگان و توده مردم فعالیت موثر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، عباسعلی درافشانی در یازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد بیان داشت:  هدایت و مدیریت افکار عمومی در انتخابات مقوله مهمی است که رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما می توانند با اطلاع رسانی درست، سریع، به موقع  و بی طرفانه  نقش خود را در برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری ایفا کنند و آرامش را به جامعه برگردانند.

وی افزود: رسانه ها باید در  پرشور ساختن فضای انتخابات و قدم نهادن در راه خلق حماسه سیاسی، روشنگری و بصیرت افزایی اقشار مختلف، رشد اخلاق سیاسی و انتخاباتی نخبگان و توده مردم فعالیت موثر داشته باشند.

مسوول کمیته پشتیباتی ستاد انتخابات استان تصریح کرد: انتخابات باید مظهر همدلی، مشارکت و وحدت پرنشاط یک ملت باشد و رسانه ها نیز باید با هوشیاری، بر وحدت هر چه بیشتر اقشار مختلف بیافزایند و رسانه ملی در این زمینه نقش و اثر انکار ناپذیری دارد.

وی با تاکید بر دقت، سرعت و بی طرفی رسانه ها در انعکاس اخبار و گزارش های انتخاباتی تصریح کرد: رسانه ها می توانند آرا و نیازهای واقعی مردم را منعکس کنند تا کاندیداها و نامزدهای انتخابات و جریانات و گروه های مختلف سیاسی از نیازها و خواسته های عمومی و واقعی مردم مطلع شوند.

وی افزود: رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما می تواند زمینه و فرصت حضور اعضای هیات های اجرایی انتخابات در صدا و سیما را فراهم کند تا زمینه اعتماد مردم به بی طرفی  مجریان و همچنین سلامت و صحت برگزاری انتخابات تقویت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز