سرمربی تیم کاسپین قزوین:

می توانستیم گل های بیشتری بزنیم

۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۱:۰۲
کد خبر: ۳۳۲۴۷۶
می توانستیم گل های بیشتری بزنیم
رضایی: شانس با تیم حریف همراه بود در غیر این صورت می توانستیم با گل های بیشتری شهرداری جویبار را ببریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مجید رضایی سرمربی تیم کاسپین قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا در خصوص بازی مقابل شهرداری جویبار که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد گفت: ما پیش بینی کرده بودیم که شهرداری جویبار با یک سیستم بسته مقابل ما بازی خواهد کرد و به همین خاطر چندین طرح برای رسیدن به دروازه حریف داشتیم.

وی با اشاره به اینکه "تیم حریف شانس آورد" گفت: شانس با شهرداری جویبار همراه بود که باعث شد این تیم بتواند تا دقایق آخر دروازه خود را بسته نگه دارد چون در طول بازی سه بار  توپ ما تیر دروازه حریف را لزراند و ما شانس برد پر گل را داشتیم.

IMG_5831 copy

رضایی در خصوص اخراج بازیکنان تیم کاسپین گفت: متاسفانه در دقیقه 75 چگینی کارت دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد اما با این وجود شرایط تیم ما به جنگندگی خود ادامه داد تا توانست در دقایق پایانی، مزد بازی خوب خود را بگیرد.

سرمربی تیم کاسپین قزوین گفت: در دقیقه 85 بر اثر درگیری که بازیکنان حریف ایجاد کردند یک بازیکن از ما و یک بازیکن از شهرداری جویبار اخراج شدند تا شرایط برای ادامه بازی سخت تر شود.

وی در خصوص داوری گفت: متاسفانه شاهد قضاوت خوبی از داور بازی نبودیم و  مدیریت بازی در نیمه دوم از  کنترل او خارج گردید و بازی تنش زا دنبال شد.

IMG_5945 copy

وی در پایان ضمن تشکر از همه تماشاگردان که تیم کاسپین قزوین را تا دقایق آخر همراهی کردند گفت: امیدواریم تیم کاسپین قزوین بتواند با یک بازی خوب و تماشاگر پسند شور و نشاط را در این شهر ایجاد کند.

تیم کاسپین قزوین بعد از برد مقابل شهرداری جویبار با 6 امتیاز از سه مسابقه اخیر خود در صدر گروه C این رقابت ها قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز