شهردار قزوین:

سیل ، مهم‌ترین بحران طبیعی در شهر قزوین است

۱۳۹۴/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۸:۱۷
کد خبر: ۳۳۲۷۰۱
سیل ، مهم‌ترین بحران طبیعی در شهر قزوین است
نصرتی: مهم‌ترین بحران طبیعی در شهر قزوین سیل است که در چند سال گذشته با مطالعات جامعی که صورت گرفت زیرساخت‌های لازم فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین در جلسه ستاد بحران گفت: با تمام مشکلات و کمبودهای مالی که وجود دارد تاکنون عوامل اجرایی در زمان‌های مقابله با بحران در حد توان همراهی کردند.

نصرتی با اشاره به بحران‌های طبیعی بیان کرد: مهم‌ترین بحران طبیعی در شهر قزوین سیل است که در چند سال گذشته با مطالعات جامعی که صورت گرفت زیرساخت‌های لازم فراهم شده است.

شهردار قزوین ادامه داد: در شهر قزوین اگر باران به مرور ببارد در صورت ایجاد مشکل شهرداری قزوین آمادگی برای حل مشکلات ایجاد شده را دارد، اما اگر باران به شدت در زمان کوتاه ببارد زیرساخت‌های شهر آماده نیست و با مشکلاتی روبرو خواهیم بود.

وی تصریح کرد: برخی از زیرساخت‌های شهر فرسوده شدند که برای شهر در زمان بحران تهدید به شمار می‌رود که حل این مشکل مربوط به شهرداری نیست اما مکاتبات لازم با نگاه استانی صورت گرفته است.

نصرتی با اشاره به بافت‌های فرسوده شهر و مشکلات بافت فرسوده در زمان بحران گفت: در زمینه بافت‌های فرسوده شهرداری قزوین اقدامات فراوانی انجام داده است اما حل کامل مشکل نیاز به زمان دارد و در این راستا نیاز به ایجاد انگیزه بین شهروندان ضروری است.

وی ادامه داد: بسیاری از تک بناها در بافت‌های فرسوده کاملا آسیب‌پذیر هستند که به دلیل محدودیت‌های بافت تاریخی نمی‌توان به آنها پرداخت که باید درباره آن تصمیم‌گیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز