مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه عکس به مناسبت ایام محرم

۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۹:۱۲
کد خبر: ۳۳۳۱۰۳
برگزاری نمایشگاه عکس به مناسبت ایام محرم
وزیری نژاد: به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، نمایشگاه عکس «شهر در محرم» در هفت مسجد و بقاع متبرکه قزوین برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازقزوین، سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: این نمایشگاه عکس در امامزاده حسین(ع)، سلطان سید محمد، آمنه خاتون، چهار انبیا، امامزاده علی(ع) و مساجد طاق بهلول و امام خمینی (ع) برپا شده است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با محوریت آشنایی شهروندان با موضوع آلودگی شهری و نظافت در ایام سوگواری با ارائه عکس از عزاداری سالهای گذشته در سطح شهر برپا شده است.

وی برگزاری تعزیه در خانه شهیدبابایی و چوبیندر، مشارکت در برگزاری گردهمایی روز تاسوعا، برپایی اقامه نماز ظهر عاشورا، همایش شیرخوارگان حسینی، هماهنگی برای برطرف کردن چاله هایی که در مسیر عزاداران حسینی به ویژه در مسیر بقاع متبرکه وجود دارد را از دیگر اقدامات سازمان به مناسبت ماه محرم برشمرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: امید است با رعایت حقوق اجتماعی شهروندی و برگزاری مراسم های صحیح عزاداری گامی اساسی در تبیین وقایع صحیح کربلا و نهضت اباعبدالحسین(ع) به ویژه برای جوانان برداریم و با معرفی درس های کربلا و شناختن یزیدهای زمان بتوانیم اشاعه دهنده مکتب حسینی در سطح شهر باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز