همایش دهه ریاضیات در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۹:۳۰
کد خبر: ۳۳۳۵۹۶
همایش دهه ریاضیات با هدف آشنایی با تازه ترین یافته های این حوزه در تالار اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، همایش دهه ریاضیات در تالار اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد دانشجویان و اساتید برجسته در ریاضیات به ارائه نظرات خود در این حوزه پرداختند.

اویسی دبیر این همایش هدف از برپایی آن را آشنایی دانشجویان رشته ریاضی با تازه ترین یافته های این حوزه عنوان کرد و گفت: در این همایش استادان گروه ریاضی دانشکده علوم پایه قزوین، نتایج پژوهش های خود را در موضوعات و کاربردهای جدید ریاضی ارائه دادند.

وی با اشاره به ینکه در این همایش سه مقاله از دانشجویان دوره دکتری به ارائه مقاله خود پرداختند گفت: موضوعاتی همچون  حکیم عمر خیام نیشابوری، بحثی پیرامون توسیع توابع پیوسته،  توزیع ثروت در یک بازار تصادفی، مباحثی درقضایای بهترین نقطه مجاورتی دوتایی، برخی از زیر مدول های اول و بهینه سازی برداری و تحدب های تعمیم یافته از جمله مباحث مطرح شده در این همایش بود.

انجمن ریاضی ایران، اول تا دهم آبان ماه را با هدف عمومی کردن ریاضیات و آشنایی جامعه با کاربرد ریاضیات، به نام دهه ریاضی نامگذاری کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز