شهردار اقبالیه تاکید کرد:

توسعه فضاهای شهری اولویت اول شهرداری اقبالیه است

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۲:۱۹
کد خبر: ۳۳۳۸۰۸
توسعه فضاهای شهری اولویت اول شهرداری اقبالیه است
پیری: بهسازی فضای شهری و افزایش رفاه همشهریان گرامی از اولویت های اصلی شهرداری اقبالیه است و تلاش داریم توسعه کمی و کیفی خدمات را در این شهر گسترش دهیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مهندس محمد پیری شهردار اقبالیه در آیین افتتاح شهر بازی سرزمین سحر آمیز شهر اقبالیه که با حضور مرتضی علیخانی بخشدار مرکزی شهرستان قزوین، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه و جمع دیگری از مدیران برگزار شد بیان داشت: در حال حاضر شهر اقبالیه با سرانه جمعیت بالا دارای چند هزار کودک در مقاطع مختلف سنی است و در این راستا  شهروند محوری و رفع  کمبودها از اولویت های  شهرداری اقبالیه است.

این مقام  مسئول  عنوان کرد:  وجود شهربازی مجهز و در نظر گرفتن مکانی سالم برای بازی کودکان اقبالیه امری ضروری بود که شهرداری اقبالیه با  درک این اهمیت  احداث شهر بازی را در شهر اقبالیه در دستور کار قرار داد. 

وی  تاکید کرد: البته شهرداری اقبالیه در کنار اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در حوزه های مختلف از توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز غافل نبوده و اجرای چندین برنامه مربوط به کودکان و نونهالان در همین راستا بوده است.

شهردار اقبالیه در ادامه احداث شهربازی سرزمین سحرآمیز شهر اقبالیه را یکی از اقدامات شاخص شهرداری جهت پاسخگویی به نیاز کودکان اقبالیه برشمرد و  یادآور شد: این مجموعه زیبا در مساحت 1000متر مربع  و در یک فضای کاملا سرپوشیده احداث گردیده است.

 وی یادآور شد: این مجموعه دارای بهترین و مجهزترین تجهیزات و وسایل بازی کودکان است، بازی قطار،‌ تکان دهنده، ایرهاکی، بازی ماجراجویان،  سرسره بادی، بازی بپر بپر،  بازی مسابقه‌ی دربی، سینمایی پنج بعدی، از جمله تجهیزات بازیگاه شهربازی سرزمین سحرآمیز اقبالیه است که پیری با عنوان آنها بیان داشت: جهت احداث این مجموعه تاکنون یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

شهردار اقبالیه با اعلام اینکه با احداث این مجموعه برای 10 نفر به طور مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مسئولین محترم مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، این مجموعه با مشارکت بخش خصوصی احداث و راه اندازی گردیده است.

پیری تاکید کرد: اهداف ما جهت راه‌اندازی این مجموعه علاوه بر  ایجاد  شور و نشاط  بین کودکان،  فراهم نمودن بستر و فضایی مناسب جهت کنار هم قرارگرفتن والدین و کودکان به دور از استرس و فشارهای روزمره زندگی است.

وی افزود: بهسازی فضای شهری و افزایش رفاه همشهریان گرامی از اولویت های اصلی شهرداری اقبالیه  است و تلاش داریم توسعه کمی و کیفی خدمات  را در این شهر گسترش دهیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز