همزمان با سراسر کشور؛

انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس قزوین برگزار شد

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۶:۵۲
کد خبر: ۳۳۴۲۱۰
انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس قزوین برگزار شد
هجدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم نمادین هجدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس استان با حضور حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و محمد رضایی زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین و جمعی از مسئولین استانی و شهری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی انصاری در این مراسم گفت: مشارکت دانش آموزان در امور مدرسه می تواند در پیشبرد اهداف و برنامه های تعلیم و تربیت موثر باشد به گونه ای که مدیران آینده جامعه در همین شوراها و کارگاه های آموزشی تربیت می شوند.

وی افزود: تکریم عملی شخصیت دانش آموزان، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان، تمرین مشارکت جویی و مسوولیت پذیری، توجه به خواسته های و توسعه فعالیت های گروهی در دانش آموزان از جمله اهداف این انتخابات است.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی ماهر و مدیر بسیار حایز اهمیت است و برگزاری انتخابات و تشکیل شوراهای دانش آموزی فرصت مناسبی برای تربیت چنین انسانی هایی است.

رضایی زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین نیز در ادامه این مراسم گفت: باید با تامین و تجهیز زیرساخت های لازم بسترهای مناسب برای رشد دانش آموزان فراهم شود.

محمد رضایی زاده افزود: مسوولیت پذیری در تمام ابعاد زندگی جامعه، ایجاد روحیه مشارکت جویی و مشارکت پذیری در دانش آموزان از جمله نکات مهمی است که باید در دانش آموزان شکل گیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین افزود: انتخابات شوراهای دانش آموزی موضوع دانش آموز محوری و دانش آموز باوری را در آموزش و پرورش یادآوری و شرایطی را فراهم می کند که دانش آموزان با اعتماد به نفس تربیت شده تا در آینده در عرصه فعالیت های اجتماعی حضور موثری داشته باشند.

در انتخابات شوراهای دانش آموزی تمام دانش آموزان پایه سوم ابتدایی و بالاتر حق کاندیدا شدن دارند و تعداد اعضای شوراهای دانش آموزی مدارس به جمعیت دانش آموزی آن مدرسه بستگی دارد.

شورای دانش آموزی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز