استاندار قزوین:

لزوم توجه به توسعه زیرساخت های ورزش همگانی

۱۳۹۴/۰۸/۰۷ - ۱۱:۱۰:۱۲
کد خبر: ۳۳۴۳۷۱
لزوم توجه به توسعه زیرساخت های ورزش همگانی
روزبه در دیدار رئیس سازمان جمعیت داوطلبان هلال احمر کشور: یکی از راههای پیشگیری بیماریهای قلبی و عروقی،تحرک است که متاسفانه فضای جامعه زیرساخت پیاده روی و ورزش همگانی را ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مرتضی روزبه استاندار قزوین در دیدار رئیس سازمان جمعیت داوطلبان هلال احمر کشور بیان داشت: بحث سلامت از مسائل زیر ساختی و  فوق العاده مهم جامعه است.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت و  فرهنگ تغذیه مردم خیلی نگران کننده است و اگر دست روی دست گذاشته شود در آینده یک جامعه معیوب و معلولی خواهیم داشت فلذا باید با مردم شفاف بود .

استاندار ادامه داد: در مسئله بیماری، خود بیمار و مسائل پیرامون آن یک مسئله است و هزینه های اقتصادی و تامین منابع مالی درمان مسئله دیگری است .

استاندار با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی خانه مشارکت مردم اظهار کرد: در استان قزوین برنامه ها و فعالیت های خوبی در حوزه سلامت پیگیری می شود به گونه ای که در حوزه زیست محیطی در ایام محرم و  همچنین آموزش پیشگیری از سرطان کارهای خوبی انجام شده است .

وی گفت: در کشور از تعدد ارگانها و موازی کاری هایی که در حوزه امداد انجام می شود رنج می بریم که البته این هم تهدید و هم فرصت است.

روزبه با بیان اینکه "متاسفانه امروزه تغذیه نامناسب و فست فودها حتی به روستاها هم کشیده شده است."خاطرنشان کرد: در این راستا باید در خصوص مسائل فرهنگی مرتبط به  تغذیه  پیشگیری و مقابله کرد .

استاندار گفت: یکی از  راههای پیشگیری بیماریهای قلبی و عروقی ،تحرک است که متاسفانه فضای جامعه زیرساخت پیاده روی و ورزش همگانی را ندارد و در این زمینه باید چاره اندیشی کرد.

وی بیان کرد: برنامه ها و فعالیت های مرتبط به حوزه سلامت باید به گونه ای نهادینه شود که علی رغم تغییر دولت ها و افراد، طرح ها و برنامه ها با قوت پیگیری و اجرایی شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز