شهردار بیدستان:

هدف شهرداری توسعه خدمات و ایجاد فضاهای عمومی است

۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۲:۵۴:۳۱
کد خبر: ۳۳۵۴۰۶
هدف شهرداری توسعه خدمات و ایجاد فضاهای عمومی است
طاهری در گفت وگوی اختصاصی با برنا: تلاش ما خدمت رسانی بیشتر به مردم، توسعه فضای خدماتی، ایجاد فضای امن و مطلوب برای شهروندان بیدستانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رضا طاهری شهردار بیدستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا در خصوص ظرفیت های این شهر گفت: شهر بیدستان یکی از ورزش خیزترین شهرهای استان قزوین است و ورزشکاران برجسته ای از این شهر در رشته های مختلف توانسته اند افتخار آفرینی کنند.

شهردار بیدستان افزود: یکی از اقدامات شهرداری بیدستان مراسم تجلیل از ورزشکاران است که این مراسم هرساله با حضور قهرمانان و مسوولان این شهر برگزار می شود.

وی بااشاره به اینکه امسال نیز این مراسم باشکوه بیشتری همزمان با دهه فجر برگزار می شود ادامه داد: در سال گذشته در مراسم تجلیل از ورزشکاران از 220 ورزشکار این شهر تجلیل به عمل آمد که این آمار نشان از ظرفیت بالای بیدستان در حوزه ورزش و سلامت است.

شهردار بیدستان یادآور شد: متاسفانه تنها سالن ورزشی این شهر توسط اداره ورزش و جوانان استان به بخش خصوصی واگذار شده است و همین امر باعث شده تا قشری از مردم نتوانند از این سالن به دلیل عدم تامین هزینه های آن استفاده کنند.

وی در ادامه به پروژه های مهم این شهرداری در حوزه ورزشی پرداخت و گفت: زمین چمن مصنوعی (بزرگ) که مطابق با استاندارد ساخته شده است چندی پیش در این شهر راه اندازی شد و همچنین یک سالن ورزشی نیز تا یکماه آینده به بهره برداری می رسد که امیدواریم با این پروژه شاهد توسعه و جذب بیشتر مردم این شهر به سمت ورزش باشیم.

طاهری خاطرنشان کرد: علاوه بر ورزش قهرمانی توجه به ورزش همگانی نیز در دستور کار مسوولان این شهر قرار گرفته است.

وی درخصوص رویکرد کلی شهرداری بیدستان گفت: رویکر کلی ما آموزش حقوق شهروندی، ارتقای وضعیت بهداشت شهر (روحی و جسمانی) و در مجموع تلاش برای داشتن یک شهر سالم است.

شهردار بیدستان ادامه داد: در حوزه عمرانی نیز اقدامات خوبی را در دستور کار قرا داده ایم که از جمله آنها می توان به مجتمع ادارات، کلینیک های درمانی، بازسازی امامزاده سلیمان و توسعه فضای تفریحی اشاره کرد.

طاهری در پایان تاکید کرد: تلاش ما خدمت رسانی بیشتر به مردم، توسعه فضای خدماتی، ایجاد فضای امن و مطلوب برای شهروندان بیدستانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز