نایب رییس هیات تنیس روی میز استان قزوین خبر داد:

اولویت اصلی ما تقویت تنیسورها در سطوح پایه است

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۴:۲۸
کد خبر: ۳۳۶۲۲۴
اولویت اصلی ما تقویت تنیسورها در سطوح پایه است
احمد پارسا نظر در گفت و گوی اختصاصی با برنا: با توجه به اینکه استان قزوین در دوره های نونهالان و نوجوانان از ظرفیت های خوبی برخوردار است اولویت اصلی ما تقویت تنیسورها در سطوح پایه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، احمد پارسا نظر نایب رییس هیات تنیس روی میز استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا در خصوص رقابت های نونهالان کشور در قزوین گفت: مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور با حضور اکثر استان ها 27 آبان در قزوین برگزار می شود.

نایب رییس هیات تنیس روی میز استان ادامه داد: این مسابقات در بخش آزاد در دو روز برگزار می شود و نفرات برتر به مرحله رده بندی با حضور 12تنیس باز راه خواهند یافت.

وی ادامه داد: سطح تنیس استان قزوین در وضعیت خوبی به ویژه در رده نونهالان و نوجوانان است اما ظرفیت های تنیس روی میز استان بسیار بیشتر از این است که امیدواریم با برنامه ریزی های لازم ورزشکاران بیشتری را از این استان در رقابت های برون مرزی داشته باشیم.

پارسا نظر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین در دوره های نونهالان و نوجوانان از ظرفیت های خوبی برخودار است اولویت اصلی ما تقویت ورزشکاران در سطوح پایه است.

وی افزود: خردسالان و نونهالان در تابستان گذشته توانستند عنوان سوم کشور در بخش تیمی کسب کنند و همچنین سینا حکیما تنیس باز با آتیه استان نیز در این رقابت ها به مدال برنز رسید.

پارسا نظر در خصوص تنیس باز ارزنده استان گفت: کیارش زین العابدین جزو 8تنیس باز مطرح کشور است که بی شک با ادامه همین روند، یکی از بهترین های ایران خواهد شد.

نایب رییس هیات تنیس روی میز استان قزوین یادآور شد: در حدود 400تنیس باز در استان قزوین براساس آمار بیمه شده ورزشکاران در حال فعالیت رسمی در همه سطوح هستند.

وی در پایان فعالیت های هیات های شهرستان های الوند و آبیک را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در میان هیات های شهرستان های استان، هیات الوند و آبیک عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دادند که امیدواریم این روند ادامه دار باشد و در همه استان شاهد رشد و شکوفایی استعدادها در تنیس باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز