دیدار مدیر فنی شرکت نستله سوئیس با استاندار قزوین

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۳:۲۷
کد خبر: ۳۳۶۵۶۰
دیدار مدیر فنی شرکت نستله سوئیس با استاندار قزوین
کارلو گالی مدیر فنی منابع آب و هماهنگی های تولید در مرکز نستله سوئیس با روزبه استاندار قزوین دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مرتضی روزبه استاندار قزوین در دیدار کارلو گالی مدیر فنی منابع آب و هماهنگی های تولید در مرکز نستله سوئیس که با هدف گزارش اقدامات انجام شده از سوی شرکت نستله برای محافظت از منابع آب در محل دفتر استاندار برگزار شد بیان داشت: اقدامات ارزنده شرکت نستله در رابطه با ساماندهی و مصرف بهینه آب که یک موضوع بسیار مهم در حوزه صنعت و اقتصاد می باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اشاره کرد: متاسفانه توجه به موضوع آب خیلی دیر شروع شده است، با توجه به اینکه اصل حیات به موضوع آب بستگی دارد اگر آن را مورد بررسی و کارشناسی قرار ندهیم، کلیه برنامه ها در آینده با مشکل مواجه خواهد شد.

استاندار تصریح کرد: در حال حاضر موضوع آب در دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است و خیلی از کشورها درگیر مساله آب هستند و دلیل عمده آن بی توجهی به این مساله بسیار مهم است .

وی در ادامه ابراز خرسندی نسبت به فعالیت های انجام شده از سوی شرکت نستله کرد و گفت: باید اقدامات این شرکت به شکل الگو و مدلی معرفی شده تا دیگر شرکت ها و سازمان ها در استان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی واحدهای صنعتی درمدیریت و  مصرف بهینه آب در پایان خاطر نشان کرد: استان قزوین یک منطقه صنعتی است و از مدل هایی که دال بر بهینه مصرف کردن آب باشد استقبال خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز