مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین:

ایستگاه برون‌شهری بوئین‌زهرا تجهیز و ساماندهی شد

۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۹:۰۴
کد خبر: ۳۳۶۷۸۴
ایستگاه برون‌شهری بوئین‌زهرا تجهیز و ساماندهی شد
حسینی: در سال جاری برای ساماندهی ایستگاه برون‌شهری بوئین‌زهرا 145میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمدحسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به پروژه ساماندهی ایستگاههای برون شهری بالای 22کیلومتر درون شهر قزوین در سال جاری افزود: این پروژه در سال جاری به منظور کاهش بار ترافیکی و تردد اضافی در شهر در برنامه کاری قرار گرفته است که ساماندهی ایستگاه برون‌شهری بوئین‌زهرا یکی از این ایستگاه‌ها در سال جاری بود.

محمدحسینی با اشاره به اینکه مساحت این ایستگاه 200مترمربع است که 2شرکت مسافربری برون شهری در آنجا مستقر هستند ادامه داد: در سال جاری برای ساماندهی ایستگاه برون‌شهری بوئین‌زهرا 145میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: نصب سایبان و تجهیز نمازخانه از جمله اقدامات برای ساماندهی ایستگاه برون شهری بوئین زهرا بود که رفاه شهروندان مسافر ارتقا پیدا کرده است.

این مسوول گفت: ایستگاه بوئین‌زهرا واقع در انتهای خیابان راه آهن، مقابل بوستان رز قرار گرفته و مقصد آن به سمت بوئین زهرا و شهرک‌ های بین‌ راهی می‌باشد و تعداد سواری فعال در این ایستگاه بیش از 90دستگاه است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین افزود: تلاش کسانی که در پایانه‌ها انجام وظیفه می‌کنند این است که شرایط مناسبی را برای شهروندان مسافر فراهم کنند تا هیچ نگرانی برای سفر نداشته باشند.

محمدحسینی بیان کرد: رشد و گسترش امکانات رفاهی برای مسافران در سال جاری از مهم‌ترین اولویت کاری این سازمان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز