مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین خبر داد:

خودکفایی بیش از۷هزار مددجو طی چهار سال گذشته

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۵:۴۷
کد خبر: ۳۳۷۵۶۳
خودکفایی بیش از۷هزار مددجو طی چهار سال گذشته
صفری: یکی از مهمترین رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) در سنوات اخیر توانمندسازی مددجویان است، به طوری که طی سال93 یک هزار و 506خانواده و طی سال های 90، 91 و 92 پنج هزار و 800 خانواده خودکفا شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در نشست اعضای خیرین بسیج بانوان استان که به منظور هم اندیشی و ساماندهی شبکه بانوان بسیجی خیر تشکیل شد، بیان داشت: یکی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای توانمندسازی این است که مشاغل خانگی را مورد توجه قرار داده است.

وی توضیح داد: رویکرد کمیته امداد توانمندسازی و آموزش ماهیگیری است تا به جای ماهی دادن، ماهیگیری و توربافی را به جامعه هدف آموزش دهد، نگاه ما در مراجعه نیازمندان به امداد این است که این نهاد به مثابه مرکزی موقت برای ارائه خدمات برای توانمندی مددجو است تا نیازمندان با حمایت های مادی و معنوی به مرحله درآمدزایی رسیده و ارتقاء معیشت آنها حاصل شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین اظهار داشت: یکی از مهمترین رویکردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) در سنوات اخیر توانمندسازی مددجویان است که اکنون شاهد اجرای این امر مهم هستیم به طوری که طی سال 93 یک هزار و 506 خانواده تحت حمایت امداد و طی سال های 90، 91 و 92 پنج هزار و 800 خانواده خودکفا شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین اعلام کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با اجرای برنامه های مختلف در حقیقت سیاست توانمندسازی را پیاده می کند تا خانواده نیازمند با حمایت های امداد به توانمندی برسند و بتوانند منبع درآمدی داشته باشند.

وی تأکید کرد: در این میان برنامه های آموزش برای مهارت های کارآفرینی در برخی رشته ها نیز فراهم آمده است تا مددجویان حرفه و پیشه ای را برای کسب درآمد بیاموزند.

صفری اظهارداشت: امروز ما در امداد سیاست تواندهی را به توانمندسازی تبدیل کرده ایم و راهبرد و رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) بر محور توانمندسازی جامعه است تا استقلال معیشتی ارتقا و استضعاف فرهنگی خانواده ها را مانع شویم در حقیقت بستری را فراهم می کنیم تا خانواده های آسیب دیده خود را طلایی بدانند و با اعتماد به نفس زندگی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز