مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین خبر داد:

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در قزوین

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۰:۳۸:۲۹
کد خبر: ۳۳۷۹۱۹
برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در قزوین
نیک فطرت از برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی از تاریخ ۱۹ تا ۲۲آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هادی نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین درخصوص برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی در قزوین گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از ۵۰تولیدکننده و عرضه‌کننده تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی از سراسر کشور از سه‌شنبه ۱۹آبان ماه جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی قزوین آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: آشنایی متخصصان و فعالان عرصه‌های پزشکی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با تازه‌ترین تحولات و محصولات قابل‌ ارائه در حوزه‌های مرتبط، تبادل تجربیات، انتقال‌یافته‌های تحقیقاتی و هم‌اندیشی فعالان بخش سلامت با یکدیگر و سایر فعالان این عرصه در سراسر کشور و ارتقای آگاهی عموم مردم در زمینه معیارها و استانداردهای حاکم در بخش بهداشت و خدمات و تجهیزات پزشکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نیک فطرت بیان کرد: تبادل‌ نظر و هم‌فکری متخصصان درزمینه های علمی مرتبط با حوزه نمایشگاه در قالب نشست‌ها، جلسات مشورتی، شناخت بازارهای جدید در منطقه استان قزوین و استان‌های هم‌جوار و ایجاد انگیزه در میان فعالان بخش سلامت برای توسعه خلاقیت و نوآوری در فعالیت‌ها از طریق ایجاد زمینه رقابت سالم از دیگر اهداف برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی قزوین است.

دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی قزوین از ۱۹ تا ۲۲آبان ماه از ساعت۱5 تا ۲۱ در فضایی به مساحت ۳هزارو ۶۰۰ مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان آماده بازدید علاقه‌مندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز