وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:

اجرای برنامه های ترویجی در خانه های فرهنگ شهرداری قزوین

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۶:۳۵:۵۸
کد خبر: ۳۳۸۴۰۸
اجرای برنامه های ترویجی در خانه های فرهنگ شهرداری قزوین
وزیری نژاد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه های ترویجی و آموزشی در خانه های فرهنگ شهید نواب صفوی و محمدیه اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: «کتاب در خانه ما» یکی از ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی سازمان شهرداری است که در خانه فرهنگ شهید نواب صفوی ویژه اعضای کتابخانه این خانه فرهنگ برگزار می شود.

وی از برپایی نمایشگاه سازه های دستی با محوریت کتاب و کتابخانه در خانه فرهنگ شهید نواب صفوی خبر داد و اظهار کرد: طی مراسمی به بهترین آثار جوایزی اهداء خواهد شد.

برپایی اولین همایش های مهارت های ارتباطی و تکنیک های موفقیت در مصاحبه های شغلی 

این مسئول خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، اولین همایش فردی با موضوعات خودشناسی، خودآگاهی، ارتباط موثر و مهارت های ارتباطی به صورت رایگان  با حضور استاد اکبری جمعه، 22آبان ماه ساعت16 در خانه فرهنگ شهید نواب صفوی برگزار می شود.

وزیری نژاد افزود: همچنین اولین همایش تکنیک های موفقیت در مصاحبه های شغلی با محوریت شیوه برخورد، اعتماد به نفس و ... به صورت رایگان به مناسبت هفته کتاب با حضور استاد اکبری جمعه 22آبان ماه ساعت18 در خانه فرهنگ شهید نواب صفوی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاقمندان می توانند جهت شرکت در این همایش ها به واحد آموزش خانه فرهنگ شهید نواب صفوی مراجعه کنند یا با شماره 33350003  تماس بگیرند.

برگزاری همایش سلامت در خانه فرهنگ محمدیه

وزیری نژادمدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری همایش«سلامت من» با موضوعات سرطان و شپش درکودکان خبر داد و گفت: این همایش با مشارکت مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با محوریت عدم استفاده از غذاهای فست فود، حفظ نظافت شخصی در مکان های عمومی نظیر آرایشگاه ها در خانه فرهنگ محمدیه برگزار خواهد شد.

برگزاری طرح مادر و کودک

وی اظهار کرد: همچنین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، طرح مادر و کودک با محوریت تاثیر کتاب در روند رشد و تربیت درست کودک و چگونه علاقمند کردن کودکان به کتاب از دیگر ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی سازمان در خانه فرهنگ محمدیه است.

عضویت در کتابخانه خانه فرهنگ محمدیه با تخفیف 50 درصدی

این مسئول از اجرای طرح یار مهربان در خانه فرهنگ محمدیه خبر داد و خاطرنشان کرد: در  این طرح دانش آموزان پیش دبستانی با اهمیت مطالعه آشنا می شوند و دانش آموزان و والدین آنان می توانند با تخفیف 50 درصدی عضو کتابخانه خانه فرهنگ محمدیه شوند، در پایان سال از اعضای فعال کتابخانه تقدیر به عمل خواهد آمد.

نظر شما