با حضور مسوولان ارشد استانی؛

کلنگ طرح ساماندهی تقاطع ورودی شهر ضیا آباد به زمین زده شد

۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۱:۵۵
کد خبر: ۳۳۸۹۲۶
کلنگ طرح ساماندهی تقاطع ورودی شهر ضیا آباد به زمین زده شد
با حضور مدیران و مسوولین ارشد استانی کلنگ آغاز طرح ساماندهی تقاطع ورودی شهر ضیا آباد با برآورد اعتبار اولیه 20میلیارد ریال به زمین خورد.

به گزارش خبرگزاری  برنا از قزوین، مراسم کلنگ زنی طرح ساماندهی تقاطع ورودی شهر ضیا آباد با حضور رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار، صادق نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین، انصاری مدیر کل بازرسی، قنبری مدیر کل دیوان محاسبات، یاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سرهنگ فاضل نیا معاون هماهنگی نیروی انتظامی، حیدری فرماندار تاکستان به اتفاق حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسوولین و مدیران استانی و سایر مقامات و مسوولین محلی برگزار گردید.

مهندس حامد مانی فر مدیرکل راه وشهر سازی استان قزوین در مراسم کلنگ زنی طرح ساماندهی تقاطع ورودی شهر ضیا آباد گفت:  طرح ساماندهی تقاطع ورودی شهر ضیا آباد با برآورد اعتبار اولیه 20میلیارد ریال شامل دور برگردان در یک میدان بیضی شکل می باشد.

مهندس مانی فر ضمن اشاره به اهمیت ایجاد این تقاطع هم سطح در ورودی شهر ضیا آباد با توجه به حجم ترافیک عبوری از آن گفت:  این طرح ضمن چهار خطه کردن مسیر در این قسمت، دارای یک فاصله بیست متری در وسط تقاطع می باشد که با طراحی آلمانی بر اساس ظرفیت های شهر ضیا آباد، علاوه بر رفع مسایل ترافیکی، جلوه زیباتری برای ورودی شهر ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی ویژگی بارز این پروژه را مشارکت مردم منطقه عنوان کرد و افزود: همکاری مردم منطقه ضیا آباد در اهدای زمین های خود برای اجرای این طرح ساماندهی از مهمترین ویژگی های این پروژه می باشد.

وی در خصوص ضرورت ساماندهی این تقاطع اظهار داشت: شهر ضیا آباد در چهارراه جاده های قزوین_زنجان و قزوین-همدان قرار گرفته و حجم ترافیک قابل توجهی را از خود عبور می دهد از این رو ساماندهی آن در اولویت قرار گرفته و امیدواریم با همکاری و حمایت های ویژه مسوولین محلی و استانی، عملیات احداث آن در موعد مقرر به انجام برسد.

همچنین معاون عمرانی استاندار اقدامات راه و شهرسازی را در حوزه های مختلف قابل توجه دانسته و گفت : با بررسی های کارشناسانه و فنی 26نقطه حادثه خیز در سطح استان شناسایی شد که یکی از آن ها همین ورودی شهر ضیا آباد بوده که به یاری پروردگار عملیات احداث آن از امروز آغاز خواهد شد.

حبیبی در این رابطه افزود: امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز و تکمیل شبکه آزادراهی و بزرگراهی استان شاهد افزایش ایمنی هرچه بیشتر محورهای مواصلاتی استان باشیم که همواره از اهداف و اولویت های مسوولین استان می باشد.

در پایان مراسم نیز با اهدای لوح یادبود از کسانی که زمین های خود را برای اجرای طرح تقاطع ضیاآباد اهدا کرده بودند تقدیر بعمل آمد.

نظر شما