مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

اصلاح هندسی ۱۲نقطه از سطح شهر قزوین

۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۰:۰۰:۴۶
کد خبر: ۳۴۰۳۵۶
اصلاح هندسی ۱۲نقطه از سطح شهر قزوین
عرشیان: یکی از مأموریت‌های سازمان اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای ایمن سازی معابر سطح شهر قزوین است و هم اکنون اصلاح هندسی 12نقطه سطح شهر قزوین در دستورکار سازمان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قزوین در جریان بازدید اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قزوین از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری با ارائه گزارش عملکرد 8ماهه این سازمان افزود:  یکی از مأموریت‌های سازمان اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای ایمن سازی معابر سطح شهر قزوین است.

وی افزود: در این راستا نقاط حادثه خیز سطح شهر قزوین شناسایی شدند و اصلاح هندسی 12نقطه سطح شهر قزوین در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اضافه کرد: تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی، بررسی وضعیت ایمنی عابران پیاده با تأکید بر محور نوروزیان، بلوار شهیدبهشتی و شهید لشگری، نصب آسانسور در پل عابرپیاده شهیدبابایی، بررسی وضعیت پل‌های عابرپیاده سطح شهر و طرح توسعه آن از دیگر اقدامات صورت گرفته در 8 ماهه نخست سال جاری بوده است.

عرشیان با بیان اینکه مناسب سازی گذرگاه‌های عابرپیاده سطح شهر جزو اولویت‌های  کاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به شمار می رود، گفت: وضعیت گذرگاه‌های عابرپیاده به صورت مستمر بازرسی می‌شود تا آنهایی که نیازمند مناسب سازی است در اسرع وقت مناسب سازی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح کارت پارک منطبق بر شهروند کارت یادآور شد: اجرای طرح کارت پارک همخوان با شهروندکارت از دیگر برنامه های در حال اجرای سازمان است که در نتیجه آن 60 درصد از تراکنش‌ها به صورت رایگان بود.

نظر شما