با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین؛

مراسم استقبال از رضا علیپور برگزار شد

۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۲:۰۸:۳۲
کد خبر: ۳۴۳۱۵۵
مراسم استقبال از رضا علیپور برگزار شد
مراسم استقبال از رضا علیپور و علیرضا بلاغی ورزشکار و مربی قزوینی تیم ملی سنگنوردی کشورمان که موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی رقابت های سنگ نوردی چین شدند امروز در محل اداره ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم استقبال از رضا علیپور دارنده مدال نقره مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا و علیرضا بلاغی دبیر هیات کوهنوردی استان و مربی تیم ملی سنگنوردی کشورمان با حضور علوی معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی، علایی مقدم معاون ورزشی، افسانه حسن نایبی معاون ورزش بانوان؛ پرسنل اداره کل و جامعه ورزش و جوانان استان در مقابل اداره کل برگزار شد.

علایی مقدم معاون ورزشی اداره کل در این مراسم ضمن تبریک موفقیت های اخیر ورزشکاران استان در میادین مهم جهانی و آسیایی؛ موفقیت کسب شده توسط رضا علیپور را تبریک گفت و افزود: رشته سنگنوردی رشته ای سخت است که مدال آوری در آن بسیار دشوار است و رضا علیپور با کوشش و تلاش مثال زدنی تنها مدال کاروان کشورمان در این رقابت ها را کسب کرد.

وی در ادامه با تبریک به علیرضا بلاغی که بعنوان مربی، تیم ملی را همراهی می کرد؛ این موفقیت را به هیات موفق کوهنوردی استان و رییس پر تلاش آن، دکتر نکونام تبریک گفت.

رضا علیپور در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی سنگنوردی آسیا در چین با ثبت رکورد 6ثانیه و 79صدم ثانیه پس از ورزشکاری از اندونزی در جای دوم ایستاد و گردن آویز نقره را از آن خود کرد.

علیپور در کارنامه خود قهرمانی و نائب قهرمانی رقابت های سنگنوردی سرعت جهان در دو دوره گذشته رقابت ها در چین و اسپانیا ثبت کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز