با حضور مسوولان ارشد استانی؛

چهارمین نمایشگاه تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات در قزوین افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۷:۴۲
کد خبر: ۳۴۳۴۶۷
چهارمین نمایشگاه تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات در قزوین افتتاح شد
در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار قزوین چهارمین نمایشگاه تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار، ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی، منوچهر حبیبی معاون عمرانی، ابوالفضل یاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سید علی موسوی فرماندار قزوین و جمعی از مدیران و مسئولان استانی چهارمین نمایشگاه تخصصی برق، مخابرات و الکترونیک گشایش یافت.

فریدون همتی در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات در نمایشگاه بین المللی قزوین اظهارداشت: کارآفرینان شجاع و فداکاری که در عرصه های تولید وارد کار شده اند با تلاش خود در شکوفایی اقتصاد نقش موثری دارند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

استاندار قزوین گفت: در شرایط پس از برجام گشایش هایی در کشور ایجاد شده که ما نیز باید آماده باشیم تا از شرایط ایجاد شده بخویی استفاده کنیم و در مسیر رونق اقتصادی و تولید گام برداریم.

همتی بیان کرد: باید برای ارتقای جایگاه استان در تولید ملی و اقتصاد کشور نقش بیشتری ایفا کنیم و بنای دولت تدبیر و امید بر این است برای تسریع در توسعه و عمران کشور از مردم و بخش خصوصی بخوبی استفاده شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: با تکیه به مردم و بخش خصوصی می توان مسیر توسعه را کوتاه و سرعت پیشرفت را افزایش داد و به اشتغال و تولید هم کمک کرد.

همتی یادآورشد: اگر تصمیم داریم کشور را بسازیم باید مسئولان همت کنند تا مسیر سرمایه گذاری و تولید و کارآفرینی هموار شود و در کنار بازار داخلی بتوانیم در بازارهای خارجی هم جایگاه خوبی بدست آوریم.

استاندار قزوین یادآورشد: نقش استان قزوین در تحقق اقتصاد مقاومتی پررنگ است و باید همه در چارچوب منویات رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید گام برداریم.

همتی بیان کرد: سیاست های دولت تدبیر و امید حمایت قاطع از تولید و بخش خصوصی است و ما هم در استان از تولیدکننده واقعی بشدت حمایت خواهیم کرد و بستر مناسب برای سرمایه گذاری را فراهم می کنیم.

وی گفت: در گام اول باید امنیت سرمایه گذاری را در استان تقویت کنیم تا تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و همه کسانی که دنبال رونق اقتصادی استان و کشور هستند و می خواهند بازار کسب و کار را بهبود بخشند در شرایط آسان و امنی بدون دغدغه اهداف اقتصادی خود را پیاده کنند.

استاندار قزوین اظهارداشت: بزودی پنجره واحد در استان راه اندازی خواهد شد و با استقرار نمایندگان دستگاههای ذیربط در یک مکان کمک خواهیم کرد تا فرآیند سرمایه گذاری، صدور مجوز و تولید در کمترین زمان و با سهولت انجام شود و صادرات و واردات تسهیل شود.

وی اضافه کرد: سرمایه گذار در استان باید احساس کند نظام اداری در کنارش قرار دارد لذا ما تلاش می کنیم روند کار تسهیل شود تا انگیزه بیشتری برای تولید و کارآفرینی ایجاد شود.

استاندار بیان کرد: قزوین با نزدیکی به تهران و داشتن ظرفیت های کشاورزی و صنعتی و گردشگری از توانمندی های زیادی برخوردار است و با تلاش جمعی باید کاری کنیم تا هم سرمایه گذار داخلی و هم خارجی در استان جذب شود تا بتوانیم مشکلات اشتغال را بسرعت حل کنیم.

وی افزود: قول می دهیم که سرمایه گذاران و تولیدکنندگان استان، دولت تدبیر و امید و کارگزاران را در کنار خود ببینند و احساس تعلق و آرامش خاطر کرده و در مسیر تولید تلاش کنند.

نمایشگاه 3

نظر شما