به مناسبت هفته بسیج؛

پایگاه بسیج حقوق دانان در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۹:۲۰
کد خبر: ۳۴۵۱۳۴
پایگاه بسیج حقوق دانان در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان افتتاح شد
در مراسمی با حضور مسوولان کشوری و استانی پایگاه بسیج حقوق دانان در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در مراسمی با حضور دکتر جهان بخشی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان، آیت الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان تاکستان، دکتر افروز دادستان دادسرای عمومی شهرستان تاکستان و انقلاب، بهرامیان رییس سازمان بسیج حقوق دانان، سرهنگ منصوری، معاونت نیروی انتظامی شهرستان و جمع کثیری از استادان و دانشجویان رشته حقوق، پایگاه بسیج حقوق دانان در دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان افتتاح گردید.

در ابتدای مراسم عباس جهان بخشی رییس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین، از میزبانی این واحد در برگزاری مراسم افتتاحیه پایگاه بسیج حقوق دانان ابراز خوشحالی نموده و خاطر نشان کرد: تاسیس این پایگاه را به عنوان فرصتی نو برای دانشجویان و اساتید مغتنم می دانیم.

وی افزود: سوابق فعالیت این نهاد در سایر دانشگاه ها بیانگر این است که زمینه آموزش های عملی را برای دانشجویان مهیا می کند. ارتباط دانشجویان رشته حقوق با نهادها و مراکز مرتبط خارج از دانشگاه منجر به ارتقای کیفیت آموزش های تئوری خواهد شد.

وی در ادامه به تاکیدات حضرت آیت ا... هاشمی و ریاست عالیه دانشگاه پرفسور میرزاده در خصوص عدم برخورد سیاسی با تشکل ها و لزوم حمایت همه جانبه از کلیه تشکل های دانشگاه اشاره نمود و خاطر نشان کرد: خوشبختانه طی مدتی که دانشگاه با مدیریت جدید اداره می شود موفق شدیم این نوع نگاه حمایتی را در عمل نیز ثابت کنیم که نشانه بارز آن انتخاب بسیج دانشجویی واحد تاکستان به عنوان پایگاه منتخب از بین 90 پایگاه بسیج استان می باشد .

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد بسیج حقوق دانان واحد نیز در همکاری با دانشگاه در امر خدمت رسانی و ارتقای کیفیت دانشجویان ممتاز باشد.

شایان ذکر است در پایان مراسم بعد از بیانات آیت ا... اسلامی و دکتر افروز، پایگاه مقاوت بسیج حقوق دانان دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان افتتاح گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز