معاون بهداشت و درمان بنیاد قزوین:

بیمه طلایی ایثارگران الکترونیکی می‌شود

۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۵:۲۱
کد خبر: ۳۵۸۱۸۶
بیمه طلایی ایثارگران الکترونیکی می‌شود
بیمه طلایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر در قزوین الکترونیکی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسعود بخارایی، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به بیمه خانواده شاهد و ایثارگر گفت: برای ارائه خدمات آسان و مطلوب به خانواده های شاهد و ایثارگر استان قزوین، کارت بیمه طلایی آن ها تا پایان سال جاری الکترونیکی می‌ شود.

وی با بیان اینکه در قراداد بیمه ایران با بنیاد، کارت‌ های بیمه طلایی ایثارگران حذف و سیستم سدا، سیستم درمان الکترونیک، جایگزین آن می‌ شود، افزود: با تحقق این موضوع، جامعه ایثارگران استان قزوین می‌ توانند تنها با ارائه کارت ملی و دفترچه بیمه خود در مراکز درمانی طرف قرارداد بنیاد، از خدمات درمانی رایگان بیمه تکمیلی استفاده کنند.

بخارایی با اشاره به ویژگی‌ های الکترونیکی شدن بیمه طلایی گفت: حذف مرزهای جغرافیایی در ارائه خدمات به جامعه ایثارگران از جمله اهداف اجرای این طرح است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه طرح فوق در همه استان‌ ها از جمله قزوین شروع شده است، افزود: والدین، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان به همراه خانواده تحت پوشش جز نیروهای مسلح زیر پوشش این طرح هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز