با صدور حکمی از سوی معاون سیاسی و امنیتی استاندارِ:

اعضای ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان قزوین منصوب شدند

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۶:۳۹
کد خبر: ۵۰۰۲۴۰
اعضای ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان قزوین منصوب شدند
با صدور حکمی از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اعضای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی این استان منصوب شدند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، سید سعید شاهرخی با صدور حکمی اعضای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان قزوین را منصوب کرد.

در بخشی از حکم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خطاب به اعضای این ستاد آمده: براساس دستور العمل تکمیلی ساختار ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان ها به عنوان عضو ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان منصوب می شوید.

وی در ادامه آورده است: انتظار می رود با عنایت به سابقه چند ساله ستاد صیانت استان و اهمیت جایگاه و نقش سازنده این ستاد در پیشبرد برنامه ها و اهداف آن در ارتقاء و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق شهروندی در سطح جامعه، با برنامه ریزی اصولی و منسجم تر و با بهره گیری از تمام ظرفیت های قانونی و ارتباط موثر و مستمر و تعامل سازنده با سایر اعضاء ستاد صیانت به نحو شایسته در این حوزه ایفای نقش فرمائید.

براساس این حکم، معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، رئیس سازمان برنامه و بودجه، مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده، حراست، روابط عمومی، بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس کل دادگستری، رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی، روسای دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین به عنوان اعضای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان قزوین منصوب شدند.  

 

نظر شما