مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین:

ایجاد جذابیت در برنامه های دهه فجر نیازمند ابتکار و خلاقیت است

۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۷:۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۰۵۰۰۱
ایجاد جذابیت در برنامه های دهه فجر نیازمند ابتکار و خلاقیت است
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: برای ایجاد جذابیت در برنامه های دهه فجر نیازمند خلاقیت و ابتکار و دوری از امور کلیشه ای هستیم.

نصرت الله علیرضایی در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر استان قزوین که روز چهارشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: باید برنامه های اجرا شده در سالهای گذشته آسیب شناسی شده و اشکالات و نواقص مشخص شود تا بتوانیم امسال برنامه های بهتری را اجرا کنیم.

وی افزود: برخی سیاست ها مانند افتتاح طرح های عمرانی و فرهنگی تغییرات خاصی ندارد اما می توانیم با برگزاری جنگ های شادی در شهرها و محلات مختلف ایام دهه فجر را به کام مردم شیرین کنیم.

علیرضایی یادآورشد: نباید دچار روزمرگی، کارهای کلیشه ای و تکراری در برنامه های دهه فجر شویم و با وجود هنرمندان متعدد در استان لازم است از همه ظرفیت ها استفاده کنیم تا برنامه هایی فرحبخش و شاد را برای مردم تدارک ببینیم.

وی تصریح کرد: با برگزاری جشنهای خانوادگی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین می توانیم به مدت ۱۰ شب خاطرات خوبی از سالگرد پیروزی انقلاب را برای مردم رقم بزنیم و همه گروهها را در این برنامه مشارکت دهیم.

علیرضایی گفت:حضوراستاندار، معاونان، فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی در صدا وسیما و مصاحبه با رسانه های گروهی می تواند زمینه روشنگری مردم و رضایت آنها از خدمات دولت را فراهم کند.

در ادامه کریم حبیبی انبوهی مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین هم گفت: همه ساله در ایام دهه فجر برنامه های مدون و ویژه ای در روستاهای دارای دهیاری برگزار می شود و امسال نیز فعالیتهای خوبی را پیش بینی کرده ایم.

وی افزود:ازمجموع ۸۴۲ روستای دارای سکنه استان در۵۳۰ روستای دارای دهیاری ستاد دهه فجر تشکیل می شود و با مشارکت روستاییان برنامه های مردمی جشنهای انقلاب را برپا می کنیم.

حبیبی انبوهی یادآورشد:بایدبا دعوت از سخنرانان توانا بتوانیم مردم را اقناع کرده و نسل جوان را بخوبی بادستاوردهای انقلاب آشنا کنیم تا حق مطلب ادا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز