قزوین همواره جایگاه ویژه ای در قهرمانی های تیم ملی کاراته داشته است

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۱:۲۵
کد خبر: ۵۰۶۲۳۵
قزوین همواره جایگاه ویژه ای در قهرمانی های تیم ملی کاراته داشته است
قهرمان شایسته و ارزنده وزن به اضافه 84 کیلوگرم کاراته ایران و جهان گفت: کاراته کاران قزوین در راه قهرمانی های این رشته در سطح بین المللی و جهان همواره نقش برجسته ایی داشته اند.

سجاد گنج زاده قهرمان شایسته و نام آشنای وزن به اضافه 84 کیلوگرم کاراته ایران و جهان در حاشیه تمرین مشترک با منتخبان امید کاراته قزوین که در خانه کاراته شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: پس از گذشت 2 ماه از رقابت های قهرمانی جهان و کسب نتایج درخشان تیم ملی در اتریش، هم اکنون خود را برای مسابقات المپیک کشورهای اسلامی آماده می کنم.

وی با اشاره به نتیجه تیم ملی کاراته ایران در رقابت های جهانی اتریش، یادآور شد: تیم ملی ایران برای نخستین مرتبه در تاریخ این رشته ورزشی و با درخشش کاراته کاران خود توانست با کسب سه مدال طلا و سه برنز به عنوان سومی جهان دست یابد.

به گفته وی، قهرمانی و افتخارآفرینی های کاراته کاران ایران از سال 2012 با کسب یک مدال برنز جهانی کلید خورد و در سال 2016نیز به عنوان سومی جهان دست یافت.

گنج زاده با اشاره به نقش مهم کاراته کاران قزوین در کسب عنوان های جهانی تیم ملی ایران در سه دوره گذشته، یادآور شد: بهمن عسگری با کسب مدال طلای کمیته تیمی در سال های 2014 و 2016 و مدال برنز علی اصغر آسیابری نماینده وزن منهای 75 کیلوگرم به عنوان نمایندگان کاراته این استان توانستند به شایستگی اقتدار کاراته کاران ایران را در میدان های جهانی به نمایش بگذارد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه قزوین همیشه در رده های مختلف سنی کاراته کاران برجسته ای در سطح جهان و آسیا داشته به طور حتم با وجود ظرفیت های لازم و حمایت این رشته از سوی مسئولان، آینده درخشانی را پیش روی کاراته کاران استان خواهیم دید.

قهرمان وزن به اضافه 84 کیلوگرم کاراته جهان در ادامه افزود: رقابت های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا را پیش رو داریم و امیدوارم کاراته کاران تیم ملی با آمادگی لازم بتوانند برگی زرین دیگری را به افتخارات این رشته ورزشی در کشور بیافزایند.

تمرین مشترک منتخبان امید کاراته قزوین در خانه کاراته شهید مدافع حرم با حضور سجاد گنج زاده، بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری ستاره های تیم ملی ایران برگزار شد.

سجاد گنج زاده کاراته کای ملی پوش وزن به اضافه 84 کیلوگرم ایران دارنده مدال نقره 2009 قهرمانی کاراته جوانان جهان در مراکش، مدال برنز 2012 دانشجویان جهان و دو مدال طلای قهرمانی جهان در سال های 2013 و 2014 است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز