مدیرکل بنیاد شهید قزوین تاکیدکرد:

رعایت اخلاق اداری در اولویت کارکنان بنیاد باشد

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۵:۵۳
کد خبر: ۵۵۳۶۰۷
رعایت اخلاق اداری در اولویت کارکنان بنیاد باشد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: رعایت اخلاق اداری باید در اولویت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین باشد.

به گزارش خبر گزاری برنا از قزوین، غلامرضا حقایق‌ پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه‌ی شورای اداری بنیاد استان که در شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد به تشریح باید ها و نباید های اخلاق اداری پرداخت و بر رعایت آن در سطح بنیاد شهرستان‌ ها توسط کارکنان تاکید کرد.

حقایق‌ پور گفت: باید خدمات قابل ارایه توسط کارکنان بنیاد در چهارچوب قوانین و ضوابط باشد و در این راستا تلاش کنند و از آن تخطی نکنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: ارجاع درخواست ارباب‌ رجوع از امروز به فردا خارج از اخلاق اداری است و باید کارکنان به موقع نسبت به درخواست آن ها توجه کنند و رسیدگی لازم را انجام بدهند.

وی نداشتن کبر و غرور در ارایه‌ خدمات به خانواده‌ های شاهد و ایثارگر را مورد تاکید قرار داد و گفت: جامعه هدف ما اقشار خاصی هستند که بایستی در کمال خضوع نسبت به انجام امور آن ها اهتمام داشته باشیم.

گسترش فعالیت‌ های قرآنی در سطح ایثارگران استان قزوین، توجه به آراستگی محیط کاری واحدهای مختلف بنیاد و پیگیری و جذب وام مسکن از بانک‌های مختلف برای ایثارگران از موارد مطروحه در این نشست بود که تدابیر لازم در جهت اجرایی شدن آنها اتخاذ گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز