سرمربی تیم‌ ‌ملی ژیمناستیک هنری قزوینی:

آماده سازی ژیمناست‌ها برای جام‌جهانی "باکو "

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۴:۲۲
کد خبر: ۶۵۷۶۴۰
آماده سازی ژیمناست‌ها برای جام‌جهانی باکو
رضا خیرخواه در مورد شرایط ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی گفت: شرایط ملی‌پوشان خوب است و خود را برای جام جهانی باکو آماده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "رضا خیرخواه" سرمربی قزوینی تیم‌ ‌ملی ژیمناستیک هنری کشورمان در مورد شرایط ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری، گفت:  پنجمین دوره اردو تیم ملی ژیمناستیک است که به میزبانی اراک برگزار می‌شود. ملی‌پوشان وضعیت بدی ندارند و در شرایط خوبی به سر می‌برند. ما تاکنون دو اعزام به اسلوونی و ژاپن داشتیم. در جام ستارگان ژاپن، کیخا تنها نماینده ایران بود و مقام خوبی را هم کسب کرد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی ژیمناستیک هنری در مورد جام جهانی باکو، گفت‌: تیم‌ ‌ملی اکنون برای جام جهانی باکو آماده می‌شود . بچه‌ها خوب تمرین می‌کنند و آسیب‌هایی که از قبل وجود داشته به لطف خدا و با فیزیوتراپی و بدنسازی در حال بر طرف شدن است. ۱۰۰ درصد شرایط خوب است. شش نفر به این مسابقات اعزام خواهند شد. مسابقات در تک وسیله انجام می‌شود. بیشتر هدف این مسابقات برای این است که استرس ملی‌پوشان کم شود. از ملی‌پوشان راضی هستم و تا مسابقات باکو نیز دو ماه و نیم دیگر فرصت داریم.

خیرخواه در ادامه‌ گفت‌: ما اوج آمادگی ملی‌پوشان را برای مسابقات جاکارتا گذاشته ایم. قطعا در جاکارتا هدف ما و فدراسیون اعزام به صورت تیمی و در تک وسیله است. ما در بازی‌های دوره قبل هفتم و هشتم شده ایم. امیدواریم که بتوانیم در بازی‌های جاکارتا به یکی از سکوها نزدیک شویم. در بازی‌های آسیایی جاکارتا تمام قهرمانان جهان و المپیک مانند چین، ژاپن ، کره حضور دارند . اینها مدعیان ژیمناستیک در دنیا هستند، اما ما هم ناامید نیستیم و تلاش و سعی خودمان را می‌کنیم تا به سکوها نزدیک شویم.

وی در ادامه‌ در مورد آسیب خناری نژاد ملی‌پوش ژیمناستیک هنری، اظهار کرد: خناری نژاد آسیب دارد که با فیزیوتراپی در حال‌ درمان است. این آسیب مربوط به چند سال گذشته است که در تمریناتی در شهر خودشان دچار آسیب دیدگی شده ، اما ان‌شاء‌الله تلاش می‌کند تا این آسیب‌دیدگی از بین برود. هادی پشتکار زیادی دارد و امیدوارم که خود را برای بازی‌های آسیایی آماده کند و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد چون به او در جاکارتا احتیاج داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز