مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین:

نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۳:۳۶
کد خبر: ۶۶۱۹۶۳
نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو در قزوین برگزار می شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین از برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی از تاریخ 26لغایت 29دی ماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "هادی طاهرخانی" مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین با اعلام این خبر گفت: نهمین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی از تاریخ 26لغایت 29دی ماه به مدت چهار روز در فضایی به وسعت چهار هزار مترمربع با حضور بیش از 40مشارکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود: باتوجه به نیاز مردم، صنعت خودرو در جهان اهمیت و جایگاه ویژه ای پیدا کرده و از جمله مولفه هایی است که می تواند موجب رونق اقتصادی کشورها گردد.

وی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه تخصصی در حوزه صنعت خودرو می تواند به عنوان یکی از شیوه های مهم در معرفی توانمندیهای صنعت خودرو و صنایع وابسته قلمداد شود.

این مسوول اظهار کرد: از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی می توان به ارائه آخرین محصولات و تولیدات بخشهای مرتبط با تولید خودروهای سواری و قطعات مرتبط، افزایش اطلاعات متخصصان و علاقمندان این صنعت، برقراری ارتباط مستقیم جهت تامین نیاز و.... اشاره نمود.

وی گفت: مشارکت کنندگان نمایشگاه فوق از استان های قزوین، تهران، و مازندران محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

طاهرخانی در پایان یادآور شد: نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی در مدت برگزاری از ساعت 15الی 21در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان و متخصصین دایر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز